МЕТОДИ РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА НА ЗАНЯТТЯХ З ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ

Автор(и)

  • T. O. Makarova

Ключові слова:

хорове диригування, майбутній вчитель музичного мистецтва, самостійне мислення, творчість.

Анотація

DOI:  https://doi.org/10.28925/2518-766X2016110911

У статті розглядаються методи та прийоми, спрямовані на розвиток самостійного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з хорового диригування. Розкрито зміст занять з хорового диригування, доведено ефективність процесу розвитку самостійного мислення студентів завдяки використанню запропонованих методів та прийомів в контексті даної проблематики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Безбородова Л. Дирижирование / Л. Безбородова. — М. : Просвещение, 1990. — 258 с.

Бобер Л. Формування творчої особистості і самостійного розвитку студентів: метод. рек. / Л. Бобер. — Л., 1990. — 258 с.

Васильев Ю. Педагогическое управление в школе: методология, теория, приктика / Ю. Васильев.— М. : Педагогика, 1990. — 144 с.

Український педагогічний словник / [уклад. С. Бондаренко]. — К. : Знання, 1997. — 373 с.

Федорченко В. Розвиток творчого мислення студентів на індивідуальних заняттях з диригування : стаття / В. Федорченко. — Одеса, 2005. — 5 с.

Downloads


Переглядів анотації: 393

Опубліковано

2017-01-09

Як цитувати

Makarova, T. O. (2017). МЕТОДИ РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА НА ЗАНЯТТЯХ З ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (1). вилучено із https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/25