РЕГТАЙМ У ТВОРЧОСТІ КОМПОЗИТОРІВ АКАДЕМІЧНОЇ ТРАДИЦІЇ
Ключові слова:
академічна музика, джаз, регтайм, стиль, традиції.Анотація
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.7885
Предметом цієї роботи є аспект проникнення джазових ідіом, зокрема прийомів регтайму, в музику академічної традиції початку XX ст. Основна увага концентрується на творчості найбільш знакових європейських композиторів, перш за все членів відомої французької «Шістки», а також видатних майстрів американської академічної музики. Усе це підкріплено нотними прикладами, що дають цілісне уявлення про предмет дослідження.
Завантаження
Посилання
Gnilov B. Dzhazovyi pianizm i fortepiannoie iskusstvo [Jazz Piano Tecniques and Piano Art].— М. : Мoskovskaia gosudarstvennaia konservatoriia im. Chaikovskogo; 2003. — 192 s.
Zamoroko N., Simonenko V. Dzhaz i fortepiannaia muzyka pervoi poloviny XX veka [Jazz and Piano Music of the First Half of 20th Century]. — Kiev: Мuz. Ukraina, 1989. — 160 s.
Каzurova А. Prelomleniie dzhazovoi stilistiki v tvorchestve otechestvennykh кompozitorov аkademicheskoi traditsii [Refraction of Jazz Stylistics in Heritage of National Composers’ Academic Tradition]. — Мoskovskaia gosudarstvennaia konservatoriia im. P.I Chaikovskogo. М., 1996.
Коnen V. Rozhdenie dzhaza [Origin of Jass]. — М. : Sov. кompozitor, 1984. — 310 s.
Кornev P.К. Iskusstvo dzhaza [Jazz Art]. –SPb. : Izdatelstvo SPbGUKI. — 240 s.
Маtiukhina М. Vliianiie dzhaza na professionalnoie kompozitorskoie tvorchestvo Zapadnoi Yevropy pervykh desiatiletii XX veka. Аvtoreferat dissertatsii na soiskanie uchenoi stepeni кandidata iskusstvovedeniia. —Мoskva, 2003. — 24 s.
Polianskyi Т. Тraditsiynyi dzhaz [Traditional Jazz]. — Кyiv : Мuz. Ukraina, 2015. — 336 s.
Svetlanova N. Аvtoreferat dissertatsii po tеme «Dzhaz v proizvedeniiakh yevropeіskikh kompozitorov pervoi poloviny XX veka: k probleme vliianiia dzhaza na akademicheskuiu muzyku» [Jazz in Works of European Composers of the First Half of 20 Century: to the problem of the influence of jazz on academic music]. — Moskva, 2006. — 24 s.
Traços do ragtime no choro Segura ele de Pixinguinha: composição, performance e iconografia após a viagem a Paris em 1922 Ragtime traces in the choro Segura ele [Hold him!] by Pixinguinha: composition, performance and iconography after the trip to Paris in 1922 Nilton Antônio Moreira Júnior, Fausto Borém Per Musi. 2011;(23):93-102 DOI https://doi.org/10.1590/S1517-75992011000100011.