ПОЧАТКОВІ СПЕЦІАЛІЗОВАНІ НАВЧАЛЬНІ МИСТЕЦЬКІ ЗАКЛАДИ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
вокально-хорова творчість, музична культура, музичні школи, неперервна мистецька освіта, підлітки, початкові мистецькі навчальні заклади (школи естетичного виховання), школи мистецтв.Анотація
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.5458
Статтю присвячено висвітленню сутності та значення початкових мистецьких навчальних закладів в системі неперервної мистецької освіти. Визначено поняття та значущість неперервної мистецької освіти, зокрема музично-естетичної, значення початкових мистецьких навчальних закладів (шкіл естетичного виховання) у розвитку, вихованні та професійному мистецькому спрямуванні молодого покоління. З’ясовано значення, проблеми та перспективи мистецьких шкіл у справі збагачення та піднесення духовної та музичної культури українського народу.
Завантаження
Посилання
Brahina T.M. Problemy rozvytku neperervnoi kulturno-mystetskoi osvity v Kharkivskii derzhavnii akademii kultury [Problems of Continuous Arts Education Development at Kharkiv State Academy of Culture]. T.M. Brahina // Kultura Ukrainy. — 2013. — Vyp. 42(2). — S. 11–19. — Rezhym dostupu: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ku_2013_42%282%29__7
Haluzeva kontseptsiia rozvytku neperervnoi pedahohichnoi osvity, zatverdzhena nakazom Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 14 serpnia 2013 r. # 1176. [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu: http://vnz.org.ua/dokumenty/spysok/4487-nakaz-ministerstva-1176-vid-14082013
Zakon Ukrainy pro pozashkilnu osvitu. — Rezhym dostupu: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1841-14
Ziaziun I.A. Neperervna osvita yak osnova sotsialnoho postupu [Continuous Education as Basis for Social Progress]. I.A. Ziaziun // Neperervna profesiina osvita: teoria i praktyka : zb. nauk. prats. — K. : Vyd. tsentr NTU “KhPI”, 2001. — Ch. 1. — S. 15–23.
Kontseptsiia rozvytku neperervnoi pedahohichnoi osvity : Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 14.08.2013 r. # 1176 [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/36816/
Koshyts O.A. Pro ukrayinsku pisniu i muzyku [About Ukrainian Song and Music]. O.A. Koshyts. — [Repryntne vydannia]. — K. : Muzychna Ukraina, 1993. — 48 s.
Oleksiuk O. Neperervna mystetska osvita u formuvanni dukhovnoho potentsialu osobystosti [Continuous Art Education in Shaping the Spiritual Potential of the Individual]. O. Oleksiuk // Naukovi zapysky [Kirovohradskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Vynnychenka]. Ser. : Pedahohichni nauky. — 2016. — Vyp. 147. — S. 19–21. — Rezhym dostupu: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2016_147_6
Polozhennia pro pochatkovyi spetsializovanyi mystetskyi navchalnyi zaklad (shkolu estetychnoho vykhovannia), zatverdzhene nakazom Ministerstva kultury i mystetstv Ukrainy vid #523 vid 06 serpnia2001 iz zminamy, vnesenymy zhidno z nakazom Ministerstva kultury i turyzmu # 331 vid 23.05.2006 ta nakazom Ministerstva kultury Ukrainy # 731 vid 14.09.2015. — Rezhym dostupu: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0803-01
Pro zatverdzhennia Haluzevoi kontseptsii rozvytku neperervnoi pedahohichnoi osvity : Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 14.08.2013 r. # 1176 / Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy // Vyshcha shkola. — 2013. — # 9. — S. 103–113.
Pro osvitu : Zakon Ukrainy vid 23.05.1991 r. # 1060-XII [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1060-12/page2
Sheiko V.M. Naukovi shkoly kulturolohichno-mystetskoho ta bibilotechno-informatsiinoho profiliv: oznaky identyfikatsii [Scientific Schools of Cultural and Arts and Library-Information Profiles: Signs of Identification] / V.M. Sheiko, M.M. Kanistratenko, N.M. Kushnarenko // Visnyk KhDAK. — 2011. — Vyp. 34. — S. 4–18.
Sheiko V.M. Formuvannia osnov kulturolohii v dobu tsyvilizatsiinoi hlobalizatsii (druha polovyna XX —pochatok XXI st.) [Formation of Cultural Foundations of Civilization in the Age of Globalization (second half XIX — beginning of XXI century).]. V.M. Sheiko, Yu.P. Bohutskyi. — K. : Heneza, 2005. — 592 s.
Folkestad, G. (2006). Formal and Informal Learning Situations or Practices vs Formal and Informal Ways of Learning, British Journal of Music Education, 23(2), pp. 135–145. DOI: https://doi.org/10.1017/S0265051706006887.