СИНКВЕЙН У ФОРМУВАННІ МЕТОДИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА НА ЗАСАДАХ ГЕРМЕНЕВТИЧНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-766X.2022.712

Ключові слова:

вища мистецька освіта; майбутній вчитель музичного мистецтва; герменевтичний підхід; діалог; синквейн; критичне мислення.

Анотація

У контексті гуманістичної парадигми освіти ми спостерігаємо переорієнтацію процесу навчання на категорію розуміння як одну з найважливіших складових формування фахових компетентностей та культури вчителя. Розробляючи методику формування методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах герменевтичного підходу, ми дійшли висновку, що цей процес буде успішним за умови орієнтації освітнього процесу на діалогічну взаємодію суб’єктів навчання, добору методів та прийомів роботи з урахуванням їх спрямування на пошук глибинних смислів під час аналізу та обробки інформації, а також знаходження в інформаційному матеріалі найважливіших та суттєвих фрагментів з подальшим їх відображенням. Одним із таких методів є синквейн, особливостям застосування якого і присвячене наше дослідження. Створення синквейну є фoрмoю твoрчoсті, коли aвтoр демонструє уміння у процесі аналізу інформації знaхoдити нaйбільш суттєві елементи, рoбити виснoвки та кoрoткo їх фoрмулювaти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Hrytsai, N. B. (2012). Metodychna kultura yak vazhlyvyi komponent systemy metodychnoi pidhotovky maibutnioho vchytelia biolohii [Methodical Culture as an Important Component of Methodical Training of the Future Biology Teachers]. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 2012, 7 (25), 3–9 pp. (in Ukrainian).

Kniazheva, I. A. (2014). Teoretyko-metodolohichni zasady rozvytku metodychnoi kultury maibutnikh vykladachiv pedahohichnykh dystsyplin v umovakh mahistratury [Theoretical and Methodological Principles of Developing the Methodological Culture of Future Teachers of Pedagogical Subjects under the Master’s Program]. Doctor’s thesis, Odesa (in Ukrainian).

Krasnova, N. V., Sorokina, H. M., & Babak, H. S. (2021). Vykorystannia metodychnoho pryiomu «Cinquain» na zaniattiakh z inozemnoi movy [Use of the Methodological Method of Cinquain in Foreign Language Classes]. Naukovyi zbirnyk «Aktualni pytannia humanitarnykh nauk»: mizhvuzivskyi zbirnyk naukovykh prats molodykh vchenykh Drohobytskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Ivana Franka [Academic Collection “Actual Issues of Arts”: multi-university collection of academic papers of young scholars of Drohobych State Pedagogical University named after Ivan Franko], issue 38, volume 2, 145–149 (in Ukrainian).

Nikula, N. V. (2018). Formuvannia metodychnoi kultury maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv u protsesi profesiinoi pidhotovky [Development of Methodological Culture of Future Primary School Teachers in the Process of Professional Training]. Candidate’s thesis, Chernivtsi (in Ukrainian).

Oleksiuk O. M., Tkach M. M., & Lisun, D. V. (2013). Hermenevtychnyi pidkhid u vyshchii mystetskii osviti: kolekt. monohraf. [Hermeneutic Approach in Higher Art Education: multi-authored monograph]. K.: Borys Grinchenko Kyiv University, 164 (in Ukrainian).

Shpichka, Yu. O. (2015). Cinquain yak pryiom tekhnolohii rozvytku krytychnoho myslennia [Cinquain as a Method of Technology for the Development of Critical Thinking]. Pedahohichna Maisternist, 2015, № 1 (49), 10–14 (in Ukrainian).

Shcherbyna, Yu. M. (2015). Universalnyi metod Cinquain yak odyn z innovatsiinykh pryiomiv u rozvytku krytychnoho myslennia osobystosti na zaniattiakh z inozemnoi movy [Universal Method of Cinquain as One of the Innovative Methods in the Development of Critical Thinking of a Person in Foreign Language Classes]. Materials of the XI International Scientific and Practical Conference “Conduct of Modern Science”. Sheffield: Science and Education LTD, issue 13, 90–93 (in Ukrainian).

Oleksiuk, O., Koval, A. (2020). Hermeneutic Analysis of a Music Piece as a Factor for Development of Methodological Culture of a Future Music Teacher. Theoretical and Practical Aspects of the Development of the European Research Area: monograph, 2nd ed., Riga, Latvia: “Baltija Publishing”, 334 p., 120–139 pp. (in Ukrainian). DOI: 10.30525/978-9934-588-53-2-20

Downloads


Переглядів анотації: 77

Опубліковано

2023-03-31

Як цитувати

Коваль, А. (2023). СИНКВЕЙН У ФОРМУВАННІ МЕТОДИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА НА ЗАСАДАХ ГЕРМЕНЕВТИЧНОГО ПІДХОДУ. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (7). https://doi.org/10.28925/2518-766X.2022.712