НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНЬОГО АРТИСТА ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО АНСАМБЛЮ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-766X.2022.77

Ключові слова:

вища мистецька освіта; комунікативний досвід; майбутній артист; інструментальний ансамбль; наукові підходи; системний підхід; аксіологічний підхід; діяльнісний підхід; компетентнісний підхід.

Анотація

У  статті визначено та проаналізовано сутність наукових підходів до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю. Для реалізації поставленої мети застосовувалися методи теоретичного та емпіричного дослідження (аналіз наукової літератури, синтез, систематизація, узагальнення). Аналіз наукових підходів дав змогу виокремити ті з них, які є найбільш ефективними для формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю, а саме системний, аксіологічний, діяльнісний та компетентнісний.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Bondarenko, L. A. (2014). Formuvannia hotovnosti maibutnioho vchytelia muzyky do profesiinoho samorozvytku u protsesi instrumentalno-vykonavskoi pidhotovky [Developing the Willingness of a Future Music Teacher to Professional Self-Development in the Process of Instrumental and Performance Training]. Candidate’s thesis. Kyiv, 235 (in Ukrainian).

Volkova, Yu. I. (2016). Formuvannia khudozhnio-komunikatyvnykh umin maibutnikh uchyteliv muzyky i khoreohrafii [Development of Artistic and Communicative Skills of Future Music and Choreography Teachers]. Extended abstract of candidate’s thesis, Kyiv, 22 (in Ukrainian).

Honcharenko, S. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Kyiv: Lybid, 305 (in Ukrainian).

Zavadska, T. M. (1993). Formuvannia muzychno-estetychnoho dosvidu molodshykh shkoliariv [Development of Musical and Aesthetic Experience of Young Students]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 23 (in Ukrainian).

Kosinska, N. (2016). Formuvannia muzychno-estetychnoho dosvidu maibutnioho uchytelia muzychnoho mystetstva zasobamy intehratsii mystetstv [Development of Musical and Aesthetic Experience of a Future Music Teacher through Arts Integration]. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia — Issues of Training a Modern Teacher, issue 14, 205–211 (in Ukrainian).

Men Sian. (2018). Struktura khudozhnio-komunikatyvnoho dosvidu maibutnikh vykladachiv vokalu [The Structure оf Artistic-Communicative Experience оf the Future Vocal Teachers]. Pedahohichni nauky: Teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii — Pedagogical Sciences: Theory, History, Innovative Technologies, issue 6 (80), 198–207 (in Ukrainian).

Oleksyuk, O. M. (2014). Kompetentnisnyi pidkhid u vyshchyi osviti: suchasnyi terminolohichnyi dyskurs [Competency Approach in Higher Education: Modern terminological discourse]. Mova i kultura — Language and Culture, Vols. 17, Issue 5, 158 (in Ukrainian).

Popovych, N. M. (2019). Naukovi pidkhody do formuvannia profesiino-osobystisnoho dosvidu fakhivtsia z muzychnoho mystetstva [Scientific Approaches to Professional and Personal Experience Development of a Music Specialist]. Naukovyi visnyk Mukachivskoho derzhavnoho universytetu. Seriia “Pedahohika ta psykholohiia”: zbirnyk naukovykh prats — Academic Bulletin of Mukachevo State University. “Pedagogy and Psychology” series: a collection of academic papers, issue 1 (9), 100–103 (in Ukrainian).

Rudnytska, O. P. (2005). Pedahohika : zahalna ta mystetska [Pedagogy: General and Artistic]. Ternopil: Navchalna Knyha, Bohdan, 104 (in Ukrainian).

Sadova, T. (2010). Aksiolohichnyi pidkhid u systemi pedahohichnoi metodolohii [Axiological Approach in the System of Pedagogical Methodology]. Doshkilna osvita — Pre-School Education, issue 1 (27), 63–69 (in Ukrainian).

Synevych, I. S. (2018). Rol diialnisnoho pidkhodu u formuvanni kvaziprofesiinoho dosvidu maibutnioho pedahoha-muzykanta [The Role of the Activity Approach in the Development of the Quasi-Professional Experience of a Future Teacher/Musician]. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia. Zbirnyk naukovykh prats Umanskoho derzh. ped. un-tu im. P. Tychyny — Issues of Training a Modern Teacher. Collection of academic works of the Uman State Pedagogical University named after P. Tychyna, issue 1, 97–104 (in Ukrainian).

Cherkasov, V. F. (2020). Formuvannia muzychno-pedahohichnoho dosvidu vchyteliv muzychnoho mystetstva zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv [Development of Music and Pedagogical Experience of Music Teachers of General Education Institutions]. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni nauky — Academic Notes. Series: Pedagogical Sciences, (188), 35–40 (in Ukrainian). https//doi.org/10.36550/2415- 7988-2020-1-188-35-40

Shuguang. (2012). Metodyka formuvannia vykonavskoho dosvidu maibutnioho vchytelia muzyky v protsesi fortepiannoi pidhotovky [The Methods of Developing the Performing Experience of a Future Music Teacher in the Process of Piano Training]. Extended abstract of candidate’s thesis, Kyiv, 10 (in Ukrainian).

Downloads


Переглядів анотації: 35

Опубліковано

2023-03-31

Як цитувати

Римар, І. (2023). НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНЬОГО АРТИСТА ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО АНСАМБЛЮ. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (7). https://doi.org/10.28925/2518-766X.2022.77