ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТСЬКИМ ХОРОВИМ КОЛЕКТИВОМ В КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
вокально-хорова робота, методична підготовка, мистецька освіта, студентський хор.Анотація
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.14549
Статтю присвячено дослідженню актуальної сучасної педагогічної проблеми — підготовки студентів до організації вокально-хорової роботи в школі. Виявлені основні теоретико-методичні підходи до розв’язання сучасних проблем вокально-хорової роботи та підготовки майбутнього вчителя музики у контексті сучасних вимог до вищої мистецької освіти. Визначено комплекс функцій, методів та засобів підготовки студентів до організації вокально-хорової роботи школярів.
Завантаження
Посилання
Antoniuk V.H. Ukrainskaia vokalnaia shkola: etnokulturnyi aspect: Monografiia [Ukrainian Vocal School: Ethnic and Cultural Aspect]. V.H. Antoniuk. — К. : КNUКiI, NМАU imeni P.I. Chaikovskogo, 1999. — 166 s.; 2-iе izd. — К. : КNUКiI, 2001. — 144 s.
Bolharskyi A.H. Suchasni problemy pidhotovky maibutnioho vchutelia muzychnoho mystetstva do roboty v zahalno-osvitnii shkoli [Contemporary Problems of Future Music Teacher Training for Work in Comprehensive School]. А.H. Bolharskyi // Naukovyi chasopys NPU imeni M.P. Drahomanova. Seriia 14. Teoriia i metodyka mystetskoi osvity. — К., 2015. — Vyp. 18. — S. 82–86.
Kozyr A.V. Spetsyfichni osoblyvosti mystetskoi shkoly v myzychno-pedahohichnomu vymiri [Specific Features of Art Education in Musical and Pedagogical Field]. А.V. Kozyr // Naukovi zapysky [Natsionalnoho pedahohicnoho universytetu im. M.P. Drahomanova]. Seriia: Pedahohichni ta istorychni nauky. — К., 2014. — Vyp. 116. — S. 116–122.
Kondratenko H.H. Formuvannia tvorchoi osobystosti maibutnioho vchytelia musychnoho mystetstva v osvitniomy seredovyshchi universytety [Formation of Creative Personality of Future Music Teacher in Educational Environment of University]. H.H. Kondratenko // Profesiina mystetska osvita i khudozhnia kultura: vyklyky XXI stolittia: mater. II Mizhnarod. nauk.-prakt. konf., 14 — 15 kvit. 2016 r. — К. : Кyiv, un-t іm. B. Grinchenka, 2016. — S. 585–595.
Merezhko Yu.V. Stimuliuvannia tvorchoi samorealisatsii maibutnioho vchytelia musychnoho mystetstva v protsessi vocalno-vykonavskoi diialnosti [Stimulation of Creative Self-Realization of Future Music Teacher in the Process of Vocal and Performance Activity]. Merezhko Yu.V. // Profesiina mystetska osvita i khudozhnia kultura: vyklyky XXI stolittia: mater. II Mizhnarod. nauk.-prakt. konf., 14 — 15 kvit. 2016 r. — К. : Кyiv, un-t іm. B. Hrinchenka, 2016. — S. 619–625.
Oleksiuk O.M. Contseptualni zasady realizatsii dukhovnoho potentsialu osobystosti v systemi neperervnoi mystetskoi osvity [Conceptual Foundations of Spiritual Potential Realization in the System of Continuous Art Education]. О.М. Оleksiuk // Profesiina mystetska osvita i khudozhnia kultura: vyklyky XXI stolittia: mater. II Mizhnarod. nauk.-prakt. konf., 14 — 15 kvit. 2016 r. — К. : Кyiv, un-t іm. B. Hrinchenka, 2016. — S. 242–248.
Oleksiuk O.M. Muzychna pedahohika [Musical Pedagogics]. О.М. Оleksiuk. — К. : Кyiv, un-t іm. B. Hrinchenka, 2013. — 248 s.
Padalka H.M. Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin) [Pedagogics of Art (Theory and Methodology of Teaching Art Disciplines)]. H.M. Padalka. — К : Оsvita Ukrainy, 2008.– 274 s.
Rudnytska O.P. Pedahohika: zahalna i mystetska [Pedagogics: General and Artistic]. О.P. Rudnytska. — Т.: Navch. kn. — Bohdan, 2005. — 357 s.
Teoriia ta metodyka mystetskoi osvity. Naukova shkola H.M. Padalky : kolektyvna monohrafiia [Theory and Methodology of Art Education. Scientific School of H.M. Padalka], pid nauk. red. A.V. Kozyr. — Vyd. druhe, dopovn. — K. : NPU imeni M.P. Drahomanova, 2011. — 377 s.