Музично-естетичне виховання дітей і молоді в кроскультурному просторі республіки Мальта
DOI:
https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.85Анотація
У статті здійснено спробу дослідити та узагальнити досвід музично-естетичного виховання, організацію загальної музичної освіти дітей і молоді в кроскультурному середовищі Республіки Мальта. На основі аналізу програмного матеріалу розглянуто пріоритетні види діяльності на уроках і під час організації позакласної роботи з художньо-естетичного виховання. Особливу увагу приділено вокально-хоровій роботі, вивченню та виконанню народних пісень, а також залученню учнів до знайомства з творами вітчизняних та зарубіжних композиторів, формування у дітей і молоді засобами музичного мистецтва світоглядних уявлень.
Завантаження
Посилання
Черкасов В., Олексюк О., Бондаренко Л., Косінська Н., Маєвська А. Інноваційна модель комунікативних практик. Innovatsiyna modelʹ komunikatyvnykh praktyk. [Innovative Model of Communicative Practices]. Журнал історії культури та дослідження мистецтва (ISSN: 2147-0626) Tarih Kültür ve Sanat Araştırmaları Dergisi Vol. 8, № 2, червень 2019 8(2), 244–252 с. doi: http://dx.doi.org/10.7596/taksad.v8i2.2109 Web of Sсinсе.
Метью Бойден, Нік Кімберлі. [Георг Фрідріх Гендель]. Nik Kimberli. Heorh Fridrikh Hendelʹ // Орієнтовний посібник з опер. Посібник, 2002. С. 55–70.