Музично-естетичне виховання дітей і молоді в кроскультурному просторі республіки Мальта

Автор(и)

  • Володимир Черкасов Комунальний заклад вищої освіти «Академія культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради https://orcid.org/0000-0001-9112-3468

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.85

Анотація

У статті здійснено спробу дослідити та узагальнити досвід музично-естетичного виховання, організацію загальної музичної освіти дітей і молоді в кроскультурному середовищі Республіки Мальта. На основі аналізу програмного матеріалу розглянуто пріоритетні види діяльності на  уроках і  під  час організації позакласної роботи з  художньо-естетичного виховання. Особливу увагу приділено вокально-хоровій роботі, вивченню та виконанню народних пісень, а також залученню учнів до знайомства з творами вітчизняних та  зарубіжних композиторів, формування у дітей і молоді засобами музичного мистецтва світоглядних уявлень. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Черкасов В., Олексюк О., Бондаренко Л., Косінська Н., Маєвська А. Інноваційна модель комунікативних практик. Innovatsiyna modelʹ komunikatyvnykh praktyk. [Innovative Model of Communicative Practices]. Журнал історії культури та дослідження мистецтва (ISSN: 2147-0626) Tarih Kültür ve Sanat Araştırmaları Dergisi Vol. 8, № 2, червень 2019 8(2), 244–252 с. doi: http://dx.doi.org/10.7596/taksad.v8i2.2109 Web of Sсinсе.

Метью Бойден, Нік Кімберлі. [Георг Фрідріх Гендель]. Nik Kimberli. Heorh Fridrikh Hendelʹ // Орієнтовний посібник з опер. Посібник, 2002. С. 55–70.

http://www.centroaugustocury.com

http://www.wikinomia.biz

Downloads


Переглядів анотації: 76

Опубліковано

2023-11-02

Як цитувати

Черкасов, В. (2023). Музично-естетичне виховання дітей і молоді в кроскультурному просторі республіки Мальта. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (8), 30–35. https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.85