ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ НА ЗАСАДАХ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Наталія Шетеля Комунальний заклад вищої освіти «Ужгородський інститут культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради https://orcid.org/0000-0001-8810-4805

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-766X.2022.75

Ключові слова:

професійна підготовка; майбутні фахівці галузі культури й мистецтв; аксіологічний підхід.

Анотація

У статті розглянуто професійне становлення майбутніх фахівців у галузі культури й мистецтв на засадах аксіологічного підходу. Визначено сутність основних понять дослідження, акцентовано увагу на формуванні цінностей у процесі мистецької та культурно-освітньої діяльності, інтерпретації інтонаційно-образного змісту музичного твору, можливих підходах до реалізації концепції хореографічної композиції та постановки театральних вистав. Умотивовано, що аксіологічна спрямованість навчання сприяє залученню молоді до мистецьких цінностей і набуттю досвіду передання останніх, розвитку інтелектуально-творчих здібностей і здібностей у певному виді мистецтва, професійному становленню й самовдосконаленню майбутніх фахівців у галузі культури та мистецтв.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Kryzhko, V. V. (2005). Antolohiia aksiolohichnoi paradyhmy osvity [Anthology of the Axiological Paradigm of Education]. Kyiv, Education of Ukraine, 440 (in Ukrainian).

Padalka, G. M. (2008). Pedahohika mystetstva (teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin). [Pedagogy of Art (theory and methods of teaching art disciplines)], К.: Оsvita Ukrainy, 274 (in Ukrainian).

Pelekh, Yu. V. (2010). Teoretyko-metodychni zasady tsinnisno-smyslovoi hotovnosti maibutnioho pedahoha do profesiynoi diialnosti [Theoretical and Methodological Principles of Value-Semantic Readiness of the Future Teacher to Professional Activity]. Kyiv, 36 (in Ukrainian).

Sveshchynska, N. V. (2017). Teoretychne pidgruntia formuvannia tsinnisnykh oriientatsii osobystosti v muzychno-pedahohichnomu protsesi [Theoretical Basis for the Formation of Value Orientations of the Individual in the Music-Pedagogical Process]. Proceedings. Series: Pedagogical Sciences, 157, Kropyvnytskyi: RVV TsDPU im. V. Vinnichenka, 129–134 (in Ukrainian).

Tkachova, N. O. (2006). Aksiolohichnyi pidkhid do orhanizatsii pedahohichnoho protsesu v zahalnoosvitniomu navchalnomu zakladi [Axiological Approach to the Organization of the Pedagogical Process in Comprehensive Educational Insitution]. Luhansk: LNPU named after Taras Shevchenko;

H.: Karavella Publishing House, 300 (in Ukrainian).

Filosofskyi entsyklopedychnyi slovnyk. (2002). [Philosophical Encyclopedic Dictionary]. Kyiv: Hryhorii Skovoroda Institute of Philosophy of the National Academy of Sciences of Ukraine: Abrys, 742 (in Ukrainian).

Shakhrai, V. M. (2003). Formuvannia tsinnisnykh oriyentatsii pidlitkiv u diyalnosti dytiachoho teatru [Formation of Value Orientations of Adolescents in the Aactivities of Children’s Theater]. Kyiv, 20 (in Ukrainian).

Shetelia, N. I. (2022). Kontseptualno-pedahohichni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnioho fakhivtsia u haluzi kultury i mystetstv v umovakh aksiorozvyvalnoho seredovyshcha [Conceptual and Pedagogical Principles of Professional Training of Future Specialists in the Field of Culture and Arts in the Axiodevelopmental Environment]. Uzhhorod: RIK-U, 320 (in Ukrainian).

Yaroshenko, A. A. (2004). Tsinnisnyi dyskurs osvity [Value Discourse of Education]. K.: National Pedagogical Dragomanov University, 156 (in Ukrainian).

Downloads


Переглядів анотації: 52

Опубліковано

2023-03-31

Як цитувати

Шетеля, Н. (2023). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ НА ЗАСАДАХ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (7). https://doi.org/10.28925/2518-766X.2022.75