ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ

Автор(и)

  • Людмила Ракітянська Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-766X.2021.614

Ключові слова:

емоційний інтелект вчителя музичного мистецтва; фахова підготовка; результати педагогічного експерименту.

Анотація

http://orcid.org/0000 0003 3586 2754

У статті висвітлено організацію, проведення та результати педагогічного експерименту з проблеми формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки. Надано авторське визначення поняття «емоційний інтелект учителя музичного мистецтва». Розкрита сутність концепції формування емоційного інтелекту як особистісно-професійної якості майбутнього вчителя музичного мистецтва; описано хід, етапи та результати педагогічного експерименту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Kniazeva, T. S. (2010). Izmereniie emotsionalnogo intellekta u muzykantov i khudozhnikov s pomoshchiu metodiki MSCEIT V.2.0 [Measurement of Emotional Intelligence in Musicians and Artists Using the Technique MSCEIT V.2.0]. Psikhologiia, Zhurnal Vysshei shkoly ekonomiki, T. 3, No. 3, 129–138 (in Russian).

Petrushin, V. I. (2016). O razvitii emotsionalnogo intellekta v protsesse muzykalnykh zaniatii [About Development of Emotional Intelligence in the Process of Music Lessons]. Muzykalnoie iskusstvo i obrazovaniie, 2, 68–82 (in Russian).

Rakitianska, L. M. (2019). Kontseptsiia formuvannia emotsiinoho intelektu vchytelia muzychnoho mystetstva v protsesi fakhovoi pidhotovky [The Concept of Forming the Emotional Intelligence of a Music Teacher in the Process of Professional Training]. Pedagogical Process: theory and practice (Series: Pedagogy): chief editor S. Sysoyeva, Kyiv: “Publishing house “EDELWEIS” LLC, No. 3–4 (66–67),16–23 (in Ukrainian).

Rakitianska, L. M. (2019). Formuvannia emotsiinoho intelektu maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva: resultaty konstatuvalnoho eksperymentu [Formation of Emotional Intelligence of Future Music Teachers: results of a statement experiment]. Continuing Professional Education: theory and practice. Series: Pedagogical Sciences, chief editor S. Sysoyeva, Kyiv: “Publishing house “EDELVEIS” LLC No. 4 (61), 42–46 (in Ukrainian).

Rakitianska, L. M. (2019). Formuvannia emotsiinoho intelektu maibutnioho vchytelia muzychnoho mystetstva: orhanizatsiino-metodychni zasady [Formation of Emotional Intelligence of a Future Music Teacher: organizational and methodical basics]. Innovative Pedagogy, Black Sea Research Institute of Economics and Innovation, edited by K. M. Baysha and others, Edition 19, Volume 2, 62–66 (in Ukrainian).

Rybakova, N. A. (2015). Razvitie emotsionalnogo intellekta sredstvami muzyki [Development of Emotional Intelligence by Using Music]. Psikhologiia i psikhotekhnika, 2015, 2(77),150–158 (in Russian).

Downloads


Переглядів анотації: 152

Опубліковано

2022-03-29

Як цитувати

Ракітянська , Л. (2022). ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (6). https://doi.org/10.28925/2518-766X.2021.614