Культурно-творча комунікація у процесі концертного виступу хорового колективу
Ключові слова:
дидактичні цінності, філософія діалогу, хоровий концерт, спілкування, комунікація, культура, естетичне виховання.Анотація
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2019.4.15
У статті висвітлені питання, пов’язані із культурною значущістю спілкування під час концертного виступу хорового колективу. На думку автора, зазначений процес має відбуватися завдяки творчому діалогу, який сприяє розкриттю, трансляції особистісних цінностей. Такі виступи мають неоціненне та фундаментальне значення для естетичного розвитку громади, груп людей та товариств. Участь у такому заході стимулює, надихає, заохочує особистість, є активізуючим фактором для здобуття знань про свою та чужу культуру. Така форма музикування є основою для формування естетичного виховання та прийняття особистістю культурних цінностей різних народів, відповідальності за формування к
Завантаження
Посилання
Borutka, T. (2011). The World of God — the World of Man, Philosophical and Theological Considerations. Cracow: Scientific Publishing House of the Pontifical University of John Paul II in Cracow, p. 302, 303, 304 (in Polish).
Borutka, T., Kornecki, T. (2012). Cultural Contribution of Blessed John Paul II to the Development of Modern Civilization. Cracow: Publishing house «Czuwajmy», Cracow, p. 13, p. 37, p. 84 (in Polish).
Ed. prof. Chałas, K., Ks. Dr Hab. Maj, A., prof. Kul (2016). Encyclopedia of Pedagogical Axiology. Radom: Publishing house of Encyclopedia POLWEN, p. 217 (Humanity), p. 219 (Human Act), p. 289, 290, 291 (Didactic of Values), p. 518 (Culture), p. 525 (Culture of Giving), p. 773 (Najder-Stefaniak K. –Beauty in Creative Activity) (in Polish).
Dobek-Ostrowska, B. (1999). Basics of Social Communication. Wrocław: Publishing house Astrum, Wrocław, p. 11, p.13 (in Polish).
Hajduk-Nijakowska, J. Cultural Context of Communication (in Polish). https://repozytorium.amu.edu.pl/bitstream/10593/2856/1/Janina%20Hajduk-Nijakowska%20-%20Kulturowy%20kontekst%20komunikowania.pdf
Jankowski, D. (1999). Promotion of Culture, Animation, Cultural Education. In: Jankowski D., Przyszczypkowski K., Skrzypczak J. Basics of Adult Education: outline of the issues. Poznań: The Adam Mickiewicz University of Poznań, WydawnictwoNaukowe, p. 85 (in Polish).
Kaczyński, A. (2005). School Choir Repertoire. In: ed. Markiewicz L. School Music of the 21st century, Tradition and Modernity, Materials from the National Scientific Conference organized by the Department of Music Education on 12–14 March 2003 in Katowice. Katowice: Karol Szymanowski Academy of Music, Department of Composition, Theory and Music Education, p. 287 (in Polish).
Kargul, J. (1998). From Dissemination of Culture to Cultural Animation. Toruń: Publishing house A. Marszałek, p. 7 (in Polish).
Kozłowska-Lange, E. [electronic publication] Popularization of Musical Culture in the Contemporary World (in Polish). http://www.publikacje.edu.pl/publikacje.php?nr=8660
Olbrycht, K. (2011). Needs and Prospects. In: Relationship interpretations. Quarterly Journal of the Regional Cultural Centre in Bielsko-Biała, # 2 (22) June 2011, p. 13 (in Polish).
Wal, J. (2012). Culture of Dialogue. Kraków: Publishing house «Czuwajmy», p. 23, p. 28 (in Polish).
Zeman, A. (2012). [paper version and e-book] Choir Activity as a factor Stimulating the Development of Musical Culture of Nawsiaresidents in Zaolzie. In: ed. Uchyła-Zroski J. Values in Music, T. 4: Music in a Social Environment, Katowice: Publisher UŚ, pp. 233–246 (in Polish).http://bazhum.muzhp.pl/media//files/Wartosci_w_muzyce/Wartosci_w_muzyce-r2012-t4/Wartosci_w_muzyce-r2012-t4-s233-246/Wartosci_w_muzyce-r2012-t4-s233-246.pdf
Quote. for: Zachariasz Andrzej, L. Can Culture Be Realized outside of Values? (in Polish). http://www.sofia.sfks.org.pl/23_Sofia_nr10_Zachariasz.pdf
Quote. for:[ed.] Patalon , M. (2008). The Meaning of the Other in Philosophical Thinking of the Example of Franz Rosenzweig “dialogic”, in: Tolerance and Education, Gdańsk (in Polish). http://www.homopaschalis.pl/znaczenie-innego-w-mysleniu-filozoficznym-na-przykladzie-%E2%80%9Edialogiki%E2%80%9D-franza-rosenzweiga/