Міждисциплінарність у розвитку постнекласичної мистецької освіти

Ключові слова: стратегія, орієнтири, розвиток, постнекласична парадигма, мистецька освіта, міждисциплінарний дискурс.

Анотація

DOI:  https://doi.org/10.28925/2518-766X.2019.4.1

Міждисциплінарність мистецької освіти — це універсальність впливу мистецтва на всі пізнавальні процеси людей і художньо уявне втілення здатності будь-якої теми і сюжету, що стосується людини — художника й одержувача. Витоки міждисциплінарності як наукової парадигми — в теорії комунікації. В основі міждисциплінарності лежить наукова семантика — міждисциплінарність відіграє синтаксичну роль та сприяє зростанню семантичних зв’язків у схемах і переходах між різними предметними областями. Перспективним стратегічним напрямом є підвищення культурної інтенсивності всіх навчальних дисциплін: спрощене практичне використання мистецтва як ілюстрації, «образного підтвердження» явищ життя ігнорує його високу мету.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Bondarevskaia, Ye. V. (2013). Proektirovaniie innovatsionnogo prostranstva pedagogicheskogo obrazovaniia v federalnom unioversitete [Designing an Innovative Space for Pedagogical Education in the Federal University]. Pedagogy, 7, pp. 31–42 (in Russian).

Danyliuk, A. Ya. (2000). Teoriia integratsii obrazovaniia [Theory of Education Integration]. Rostov on Don, Publishing House of Rostov Pedagogical University, 440 p.

Madzhuga, A. G., Sinitsina I. A. (2016). Kontseptualnyie osnovy fraktalnoy pedagogiki [Conceptual Foundations of Fractal Pedagogy], Pedagogy, Moscow, pp. 2–28 (in Russian).

Oleksiuk, O. M. (2018). Intehratsiia dukhovnoho potentsialu mystetskoi ta pryrodnycho-naukovoi osvity u konteksti postneklasychnoi paradyhmy [The Spiritual Potential Integration of Artistic and Natural Science Education in the Context of Post-classical Paradigm]. Spirituality of the person in the system of artistic education: w. c., science school of Doctor of Pedagogical Sciences, Prof. O. M. Oleksiuk, Edition 3, Borys Grinchenko Kyiv University. 138 (in Ukrainian).

Oleksiuk, O. M., Tkach, M. M., Bondarenko, L. A. (2017) Pryntsyp fraktalnoi harmonii v dukhovnomu samorozvytku muzykanta-pedahoha [The Principle of Fractal Harmony in the Spiritual Self-development of Teacher-musician]. Educational Researcher, 2 (46), 925–934 (in Ukrainian).


Переглядів анотації: 85
Завантажень PDF: 71
Опубліковано
2020-04-06
Як цитувати
Олексюк , О. (2020). Міждисциплінарність у розвитку постнекласичної мистецької освіти. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (4). вилучено із https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/178