ХУДОЖНЬО-МЕТОДИЧНА КУЛЬТУРА ВИКЛАДАЧА МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН: СУТНІСТЬ, ПРИНЦИПИ САМОРОЗВИТКУ
Ключові слова:
художньо-методична культура, заклад вищої освіти, принципи саморозвитку.Анотація
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2019.4.2
У статті наведено авторське тлумачення поняття «художньо-методична культура викладача мистецьких дисциплін», обґрунтовано її сутність, зміст, структуру і критерії сформованості. Визначено принципові засади саморозвитку. Розкривається значення художньо-методичної культури викладачів вищої школи в удосконаленні й модернізації професійної мистецької освіти.
Завантаження
Посилання
Antonova, O. Ye. (2007).Teoretychni ta metodychni zasady navchannia pedahohichno obdarovanykh studentiv [Theoretical and Methodological Principles of Teaching Pedagogically Gifted Students]. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka, 471 (in Ukrainian).
Bondar, V. I. (2012). Teoriia i praktyka standartyzatsii zmistu profesiinoi pidhotovky vchytelia na zasadakh kompetentnisnoho pidkhodu [Theory and Practice of Standardizing the Content of Teacher Training on the Basis of Competence Approach]. Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova, seriia 17, Teoriia i praktyka navchannia ta vykhovannia, 20. 3–8 (in Ukrainian).
Zeier, E. F. (2002). Professionalno-obrazovatelnoie prostranstvo lichnosti [Vocational and Educational Environment of Individual]. Yekaterinburg: Ros. gos. prof.-ped. un-t; Nizhnetagil. gos. prof. kolledzh im. N. A. Demidova, 126 (in Russian).
Oleksiuk, O. M. (2006). Muzychna pedahohika [Music Pedagogy]. Navch. posibnyk, Kyiv: KNUKiM, 188 (in Ukrainian).
Otych, O. M. (2009). Mystetstvo u systemi rozvytku tvorchoi indyvidualnosti maibutnioho pedahoha profesiinoho navchannia: teoretychnyi i metodychnyi aspekty [Art in the System of Development of Creative Personality of the Future Teacher of Professional Training: theoretical and methodical aspects] : monohrafiia; Akad. ped. nauk Ukrainy, In-t ped. osvity i osvity doroslykh. Chernivtsi: Zelena Bukovyna, 752 (in Ukrainian).
Rudnytska, O. P. (2002). Pedahohika: zahalna ta mystetska [Pedagogy: General and Artistic]. Navch. posib., Kyiv, 269 (in Ukrainian).
Khutorskoi, A. K. (2003). Kliuchevyie kompetentsii kak komponent lichnostno-oriientirovannoi paradigmy obrazovaniia [Key Competencies as a Component of a Personality-Oriented Education Paradigm]. Narodnoie obrazovaniie, 2, 58–64(in Russian).
Evetts, J. (2014). The Concept of Professionalism: Professional Work, Professional Practice and Learning. International Handbook of Research in Professional and Practice-based Learning, 29–56 (in English).
Jacobs, H. (2005). Interdisciplinary Curriculum: Design and Implementation. Alexandria. Association for Supervision and Curriculum Development, 99 (in English).
Mulder, M. (2014). Conceptions of Professional Competence. International Handbook of Research in Professional and Practice-based Learning, 107–137 (in English).
William, H. (2003). Liberal Education. Educating for a Complex World: Integrative Learning and Interdisciplinary Studies, Vol. 96, № 4, pp. 6–11 (in English).