ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ЧУТТЯ РИТМУ У СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ СОЛЬФЕДЖІО

Автор(и)

Ключові слова:

сольфеджіо, музичне мистецтво, чуття ритму, освітній простір, інноваційні технології, педагогічні технології, навчальний процес.

Анотація

DOI:  https://doi.org/10.28925/2518-766X.2018.3.116120

У статті розкривається одна з актуальних проблем сучасної музично-педагогічної освіти,
що стосується використання інноваційних технологій у музично-теоретичній підготовці студентів вищих музичних навчальних закладів. Автор статті висвітлює найбільш поширені методи розвитку чуття ритму, що застосовуються в сучасній практиці викладання сольфеджіо.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Andreiev, V. I. (2013). Pedagogika vysshei shkoly. Innovatsionno-prognosticheskii kurs [Higher School Pedagogy. Innovative Forecast Course]. Ucheb. Posobie, Kazan: Tsentr innovatsionnykh tekhnologii, 500 (in Russian).

Bespalko, V. P. (1989). Slagaemyie pedagogicheskoi tekhnologii [The Components of Educational Technology]. Moskva: Pedagogika, 192 (in Russian).

Davydova, Ye. V. (1986). Metodika prepodavaniia solfedzhio [Methods of Teaching Solfeggio]. Moskva: Muzyka, 160 (in Russian).

Vei, Simin (2017). Metodyka formuvannia tempo-rytmichnykh vykonavskykh umin maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva v protsesi navchannia hry na fortepiano [Methods of Formation of Tempo-Rhythmic Executive Skills of Future Teachers of Musical Art in the Process of Learning Piano Playing]. Extended abstract of Candidate’s thesis, Odesa, 232 (in Ukrainian).

Klarin, M. V. (1989). Pedagogicheskaia tekhnologiia v uchebnom protsesse. Analiz zarubezhnogo opyta [Pedagogical Technology in Educational Process. Analysis of Foreign Experience]. Moskva: Znanie, 77 (in Russian).

Ostrovskii, A. L. (1978). Uchebnik solfedzhio [Textbook in Solfeggio]. Leningrad: Muzyka, 194 (in Russian).

Poberezhna H. I., Shcherytsia, T. V. (2004). Zahalna teoriia muzyky [General Theory of Music]. Pidruchnyk, Kyiv: Vyshcha shkola, 303 (in Ukrainian).

Polozov, S. P. (2002). Obuchaiushchie kompiuternyie tekhnologii i muzykalnoie obrazovanie [Teaching Computer Technologies and Musical Education]. Saratov: Izdatelstvo Sarat. un-ta, 208 (in Russian).

Slastenin, V. A., Podymova, L. S. (1997). Pedagogika: innovatsionnaia deiatelnost [Pedagogy: Innovative Activity]. Moskva: IChP «Izdatelstvo Magistr», 224 (in Russian).

Smaglii, G. A. (2013). Solfedzhio [Solfege]. Pidruchnyk, Kyiv: Ranok, 80 (in Ukrainian).

Ficzula, M. M. (2005). Pedagogika [Pedagogy]. Navchalnyi posibnyk dlia studentiv vyshchykh pedahohichnykh zakladiv osvity, Ternopil: Navchalna knyha — Bohdan, 232 (in Ukrainian).

Downloads


Переглядів анотації: 220

Опубліковано

2019-03-14

Як цитувати

Khodovorska, I. M. (2019). ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ЧУТТЯ РИТМУ У СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ СОЛЬФЕДЖІО. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (3). вилучено із https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/155