ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ СИНЕСТЕЗІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ІНТЕГРОВАНИХ УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

Ключові слова:

педагогічні умови, синестезія, синестезійність, молодші школярі, інтегровані уроки музичного мистецтва.

Анотація

DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.15053

Статтю присвячено аналізу та розкриттю методологічної сутності поняття «педагогічні умови», виявленню педагогічних умов, які впливають на процес розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів та розкривають особливості їхньої художньо-творчої синестезійності і креативного потенціалу на інтегрованих уроках музичного мистецтва, що сприяє свідомій орієнтації в системі художніх цінностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Galeev B.M. Sodruzhestvo chuvstv i sintez iskusstv [The Fellowship of Senses and Synthesis of Arts]. Moscow: Znanie, 1982. — S. 61 (in Russian).

Masol L.M. Metodyka navchannia u pochatkovii shkoli : posibnyk dlia vchyteliv [Teaching Technique in Primary Schools: the study guide for teachers]. Kharkiv: Vesta «Ranok» 2006. — S. 256 (in Ukrainian).

Nadolinska T.V. Ihrovi pedahohichni tekhnolohii v profesiinii diialnosti pedahoha-muzykanta [Game and Pedagogical Technologies in Professional Activity of Teacher and Musician]. Mystetstvo ta osvita: Nauk.- metod. zhurn. — 2014. — № 1. — С. 8–32 (in Ukrainian).

Nathan Witthoft, Jonathan Winawer, David M Eagleman. Prevalence of Learned Grapheme-Color Pairings in a Large Online Sample of Synesthetes. PLoS ONE. 2015;10(3):e0118996 DOI https://doi.org/10.1371/journal. pone.0118996.

A. Das, J.G. Franca, R. Gattass, J.H. Kaas, M.A.L. Nicolelis, C. Timo-Iaria, C.D. Vargas, N.M. Weinberger, E. Volchan. The Brain Decade in Debate: VI. Sensory and motor maps: dynamics and plasticity / Brazilian Journal of Medical and Biological Research. 2001;34(12):1497-1508. DOI: https://doi.org/10.1590/S0100-879X2001001200001.

Árni Gunnar Ásgeirsson, Maria Nordfang, Thomas Alrik Sørensen. Components of Attention in Grapheme-Color Synesthesia: A Modeling Approach. // PLoS ONE. 2015;10(8):e0134456. DOI: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0134456.

Downloads


Переглядів анотації: 281

Опубліковано

2017-12-21

Як цитувати

Rakhmanova, O. K. (2017). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ СИНЕСТЕЗІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ІНТЕГРОВАНИХ УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (2). вилучено із https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/103