ПЕДАГОГІЧНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ: ФАКТОРИ ТА ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ
Ключові слова:
самоефективність, педагогічна самоефективність, фактори педагогічної самоефективності, механізми педагогічної самоефективності.Анотація
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.13315
У статті розглядається проблема педагогічної самоефективності, яка тісно пов’язана з пошуком нових шляхів вдосконалення педагогічної діяльності, підвищення рівня професіоналізму та конкурентоспроможності майбутнього педагога. Автор досліджує сутність даного поняття,
його роль у професійному становленні майбутніх педагогів, визначає фактори та механізми формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики, зокрема: минулий досвід успіхів та невдач, спостереження студентів за професійними досягненнями інших людей, вербальне переконання, фізичний та емоційний стан особистості, пізнання себе як майбутнього вчителя музики, саморегуляція тощо.
Завантаження
Посилання
Bandura A. Teoriia sotsialnogo naucheniia [Theory of Social Learning]. A. Bandura. — SPb. : Yevraziia, 2000. — 320 s.
Bolshoy tolkovyi psikhologicheskii slovar [Great Explanatory Dictionary of Psychology]. — T. 2. [per. s angl. / Reber A. — OOO «Izdatelstvo AST»; Izdatelstvo «Veche», 2003. — 560 s.
Kremin V. Vyshcha osvita v Ukraini i Bolonskyi protses [Higher Education in Ukraine and Bologna Process]. V.H. Kremin. — K. : Osvita, 2004. — 384 s.
Zeier E.F. Controversial Aspects of Innovative Trends of Vocational Pedagogic Education. Education and Science journal. — 2013. — № 1 (5). — S. 67–83. — DOI: https://doi.org/10.17853/1994-5639-2013-5-67-83.
Freidzher R. Lichnost. Teorii, uprazhneniia, éksperimenty [Personality. Theories, Exercises, Experiments]. R. Freidzher, D. Feidimen. — SPb: Praim-EVROZNAK, 2006. — 704 s.
Bandura A. (1994). Social Cognitive Theory and Mass Communication. In J. Bryant & D. Zillmann (Eds.), Media effects: Advances in theory and research (p. 62). Hill sdale, NJ: Erlbaum.