Професійно-творчі та індивідуально-особистісні якості педагога в процесі організації навчально-виховного процесу

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.811

Ключові слова:

музичне мистецтво, професійна підготовка, креатив, музично-педагогічна діяльність, ; художньо-педагогічна творчість

Анотація

У статті розглянуто та охарактеризовано професійне формулювання  індивідуальних особливостей педагогічної діяльності вчителя музичного мистецтва. Авторами розкрито сутність поняття професійно-творчі та індивідуально-особистісні якості вчителя, як невід’ємну складову реалізації ним якісного освітнього процесу. Визначено домінуючу ознаку фахової компетентності педагога. Окреслено сучасний контекст, проблеми та перспективи його особистісного розвитку впродовж життя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Гаврілова Л. Г. Цифрова культура як феномен сучасного інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища. Харків: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. 2017. Вип. 48. С. 21–34.

Гузій Н.В. Педагогічний професіоналізм: історико-методологічні та теоретичні аспекти: [монографія] Київ: НПУ ім. М.П.Драгоманова. 2004. 243 с.

Лозова В. Теоретичні основи виховання і навчання : навч. посіб. Харків: ОВС, 2002. 400 с.

Masol, L.M. (2015). Khudozhno-pedahohichni tekhnolohii v osnovnii shkoli: yednist navchannia i vykhovannia [Art and pedagogical technologies in primary school: Unity of learning and education]. Kharkiv. Retrieved from https://core.ac.uk/download/pdf/32309575.pdf

Рудницька О. Мистецька освіта в Україні: теорія і практика. Суми: ДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. 255 с.

Самойленко О. Психологія мистецтва: сучасні музикознавчі проекції: [монографія] Одеса: «Гельветика», 2020. 236 с.

Яворський О. Теорія і методика музичної освіти. Тернопіль: Навчальна книга Богдан. 2011. 581 с.

Burns, M. 4 barriers to teacher`s professional development in fragile contexts. URL: https://www.globalpartnership.org/blog/4-barriers-teachers-professional-development-fragile-contexts

Kusmaryani R., Siregar R.J., Widjaja H., Jatnika R. Key Factors in Teacher Professional Development [Psychology Forum UMM], February 19 - 20, 2016.

Schiavio, A., Küssner M., Williamon A. Music Teachers’ Perspectives and Experiences of Ensemble and Learning Skills Front. Psychol., 06 March 2020 Sec. Performance Science Volume 11 - 2020 URL: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2020.00291/full

https://doi.org/10.3389/fpsyg.2020.00291

REFERENCES

Havrilova, L. H. (2017). Tsyfrova kultura yak fenomen suchasnoho informatsiino-komunikatsiinoho pedahohichnoho seredovyshcha. Kharkiv: KhNPU im. H. S. Skovorody, Vyp. 48, 21–34 [in Ukrainian].

Huzii, N.V. 2004. Pedahohichnyi profesionalizm: istoryko-metodolohichni ta teoretychni aspekty: [monohrafiia] Kyiv: NPU im. M. P. Drahomanova, 243 p. [in Ukrainian].

Lozova, V. (2002). Teoretychni osnovy vykhovannia i navchannia. Navch. posib., Kharkiv: OVS, 400 p. [in Ukrainian].

Masol, L. M. (2015). Khudozhnio-pedahohichni tekhnolohii v osnovnii shkoli: yednist navchannia i vykhovannia [Art and Pedagogical Technologies in Primary School: Unity of learning and education]. Kharkiv [in English].

https://core.ac.uk/download/pdf/32309575.pdf

Rudnytska, O. (2010). Mystetska osvita v Ukraini: teoriia i praktyka. Sumy: DPU imeni A. S. Makarenka, 255 p. [in Ukrainian].

Samoilenko, O. (2020). Psykholohiia mystetstva: suchasni muzykoznavchi proektsii. Monohrafiia, Odesa: «Helvetyka», 236 p. [in Ukrainian].

Yavorskyi, O. (2011). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity. Ternopil: Navchalna knyha Bohdan, 581 p. [in Ukrainian].

Burns, M. (2015). 4 Barriers to Teacher`s Professional Development in Fragile Contexts. [in English].

https://www.globalpartnership.org/blog/4-barriers-teachers-professional-development-fragile-contexts

Masol, L. M. (2015). Khudozhnio-pedahohichni tekhnolohii v osnovnii shkoli: yednist navchannia i vykhovannia [Art and Pedagogical Technologies in Primary School: Unity of learning and education]. Kharkiv [in Ukrainian].

https://core.ac.uk/download/pdf/32309575.pdf

Kusmaryani, R., Siregar R. J., Widjaja H., & Jatnika, R. (2016). Key Factors in Teacher Professional Development. Psychology Forum UMM, February 19–20 [in English].

Schiavio, A., Küssner M., & Williamon, A. (2020). Music Teachers’ Perspectives and Experiences of Ensemble and Learning Skills. Front. Psychol., 06 March 2020, Sec. Performance Science, Volume 11 [in English].

https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2020.00291/full

https://doi.org/10.3389/fpsyg.2020.00291

Downloads


Переглядів анотації: 44

Опубліковано

2023-11-17

Як цитувати

Маскович, Т., & Казимирів, Х. (2023). Професійно-творчі та індивідуально-особистісні якості педагога в процесі організації навчально-виховного процесу. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (8), 61–66. https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.811