СТИМУЛЮВАННЯ ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У СОЦІОКУЛЬТУРНІЙ ВОКАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ СЦЕНІЧНО-ОБРАЗНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

Ключові слова:

педагогічні умови, сценічно-образна культура, процес вокальної підготовки, форми, методи, творча самореалізація.

Анотація

DOI:    https://doi.org/10.28925/2518-766X.2019.4.13

У статті визначено педагогічні умови формування сценічно-образної культури в процесі вокальної підготовки. Детально висвітлено важливу педагогічну умову — стимулювання творчої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва у соціокультурній вокальній діяльності. Схарактеризовано основні форми та методи формування сценічно-образної культури відповідно до визначеної педагогічної умови, окреслено мету, розкрито сутність понять і визначено їх вплив на вдосконалення фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Abramian, V. S. (1996). Teatralna pedahohika: navch.posib. [Theatrical pedagogy: tutorial]. Kyiv: Libra, 224 (in Ukrainian).

Teatr, aktier, rezhisier: kratkii slovar terminov i poniatii (2010). [Theater, Actor, Director: brief glossary of terms and concepts]. SPb.: Lan: Planeta muzyki, 350 (in Russian).

Van, Yue (2017). Pedahohichni umovy formuvannia metodychnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv muzyky v protsesi hry na muzychnomu instrumenti (fortepiano) [Pedagogical Conditions for the Formation of Methodical Competence of Future Music Teachers in the Process of Playing the Musical Instrument (piano)]. Seriia: Pedahohichni nauky, Kropyvnytskyi: RVV TsDPU im. V. Vynnychenka, 204–205 (in Ukrainian).

Diachenko, S. (2014). Pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv do tvorchoi samorealizatsii ta profesiinoho samovyiavlennia v konteksti sotsializatsii: teoretychnyi aspekt [Preparation of Future Specialists for Creative Self-Realization and Professional Self-expression in the Context of Socialization: the theoretical aspect]. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh: zb. nauk. pr., Zaporizhzhia: KPU, pp. 169–176, p. 174 (in Ukrainian).

Iryhina, S. O. (2017). Teatralna pedahohika yak mystetsko-pedahohichna problema u systemi dyryhentsko-khorovoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv-muzykantiv [Theatrical Pedagogy as Art-pedagogical Problem in the System of Conductor-Choral Training of Future Music Teachers]. Kropyvnytskyi: RVV TsDPU im. V. Vynnychenka, 68 (in Ukrainian).

Kasiarum, K. V. (2010). Formuvannia komunikatyvnoi kompetentsii maibutnikh vykladachiv vyshchoi shkoly [Communicative Competence Development of Future High School Teachers]. Cherkasy, 99–105 (in Ukrainian).

Lymarenko, L. I. (2015). Studentskyi teatr u systemi profesiynoi pidhotovky maibutnikh pedahohiv [Student Theatre in the System of Professional Training of Future Teachers]. Monohrafiia, Kherson: KhDU, 483 (in Ukrainian).

Manko, V. M. (2000). Dydaktychni umovy formuvannia u studentiv profesiino-piznavalnoho interesu do spetsialnykh dystsyplin [Didactic Conditions of Development of Professional-cognitive Interest of Students in Special Disciplines]. Sotsializatsiia osobystosti, 2, 153–161 (in Ukrainian).

Ovcharenko, N. A. (2014). Profesiiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva do vokalno-pedahohichnoi diialnosti: teoriia ta metodolohiia: monohrafiia [Professional Training of Future Teachers of Musical Art for Vocal and Pedagogical Activities: theory and methodology]. Kryvyi Rih: Vyd. R.A. Kozlov, 318–319 (in Ukrainian).

Provorova, Ye. M. (2017). Tekhnolohiia maister-klasu u metodychnii pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv muzyky [Technology of Master Class in Methodical Preparation of Future Music Teachers]. Kropyvnytskyi: RVV TsDPU im. V. Vynnychenka, pp. 125, 127 (in Ukrainian).

Rostovskyi, O. (2011). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity: navch.-metod. posibnyk [Theory and Methodology of Musical Education: manual]. Ternopil: Navchalna knyha, 336 (in Ukrainian).

Sotska, H. I. (2014). Teoretychni i metodychni zasady formuvannia estetychnoi kultury maibutnikh uchyteliv obrazotvorchoho mystetstva [Theoretical and Methodical Principles of Formation of Aesthetic Culture of Future Teachers of Fine Arts]. Dysertatsiia doctora pedahohichnykh nauk, Kyiv, 248–249 (in Ukrainian).

Stanislavskii, K. (2005). Teatralnaia pedagogika kak sredstvo sozdaniia rozvivaiushchei obrazovatelnoi sredy: obrazovatelnaia programma povysheniia kvalifikatsii pedagogov y rukovoditelei obrazovaniia [Theatrical Pedagogy as Means of Creating a Developing Educational Environment: an educational program for raising the qualifications of teachers and educational leaders]. Ekaterynburh, 160 (in Russian).

Stratan-Artishkova, T. B. (2014). Tvorcho-vykonavska pidhotovka maibutnioho vchytelia muzychnoho mystetstva: teoriia i praktyka: monohrafiia [Performing Arts Training for Future Music Teacher: theory and practice: monograph]. Kirovohrad: RVV KDPU im.V. Vynnychenka, 310 (in Ukrainian).

Downloads


Переглядів анотації: 132

Опубліковано

2020-04-06

Як цитувати

Косінська, Н. (2020). СТИМУЛЮВАННЯ ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У СОЦІОКУЛЬТУРНІЙ ВОКАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ СЦЕНІЧНО-ОБРАЗНОЇ КУЛЬТУРИ. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (4). вилучено із https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/174