РЕАЛІЗАЦІЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОГО ДОСВІДУ СТУДЕНТІВ У КОНЦЕРТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-766X.2021.617

Ключові слова:

мистецька освіта; формування музичного досвіду; виконавська майстерність; професійно-педагогічне та естрадне спілкування.

Анотація

Стаття присвячена проблемі виховання у піаністів активного музикування в процесі їхньої виконавської діяльності. Висвітлено погляди визначних особистостей щодо вдосконалення виконавського рівня музиканта та художньо-естетичного розвитку суб’єктів навчання. Розглядається ставлення студентів до музично-творчої діяльності, сценічного виступу, який є найважливішою
формою реалізації потреби музиканта у комунікації та адекватним способом залучення слухацької аудиторії до процесу спілкування з музичним мистецтвом. Висвітлено необхідні піаністичні навички, різні прийоми підготовки до концертного виступу і до самого процесу естрадного виконання твору. Враховуючи, що трудовою нивою вчителя-піаніста є насамперед художньопросвітницька діяльність, основою якої завжди була й залишається здатність до спілкування, тому є необхідність докладніше зупинитися на комунікативних аспектах музичного виконавства. Зазначено, що формування культури професійно-педагогічного спілкування, набуття відповідного досвіду студентами може відбуватися за умов поширення міжособистісної взаємодії суб’єктів навчання, що стане запорукою високого рівня професійно-творчої виконавської майстерності майбутнього музиканта. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Alekseiev, A. D. (1991). Tvorchestvo muzykanta-ispolnitelia [Creative Activity of Musician-Performer]. Moskva: Musyka, 102 (in Russian).

Barenboim, L. A. (1974). Muzykalnaia pedagogika i ispolnitelstvo [Music Pedagogy and Performance]. Leningrad, 93 (in Russian).

Goldenveizer, A. B. (1975). O muzykalnom iskusstve [About Musical Art]. Moskva, 114 (in Russian).

Ginsburg, L. S. (1968). O rabote nad muzykalnym proizvedeniem [About Work at Piece of Music]. Metod. ocherk, Moskva, Musyka, 112 (in Russian).

Kogan, G. N. (1963). Rabota pianista [Pianist’s Work]. Moskva: Muzyka, 99 (in Russian).

Neigauz, G. G. (1967). Ob isskustve fortepiannoi igry [On the Art of Piano Playing]. Moskva: Muzyka, 208 (in Russian).

Padalka, H. M. (2008). Pedahohika mystetstva [Pedagogy of Art]. Kyiv, 274 (in Ukrainan).

Oleksiuk, O. M. (2004). Pedahohika dukhovnoho potensialu: sfera muzychnoho mystestva osobystosti [Pedagogy of Spiritual Potential: sphere of music art of personality]. Kyiv, Znannia Ukrainy, 133 (in Ukrainan).

Rudnytska, O. P. ( 2002). Pedahohika zahalna i mystetska [Pedagogy of Art]. Ternopil: Bohdan, 230 (in Ukrainan).

Tsypin, M. (1998). Obuchenie igre na fortepiano [Teaching to Play the Piano]. Moskva: Prosvechenie, 43–68 (in Russian).

Downloads


Переглядів анотації: 95

Опубліковано

2022-03-29

Як цитувати

Економова, О., & Гаркуша, Л. (2022). РЕАЛІЗАЦІЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОГО ДОСВІДУ СТУДЕНТІВ У КОНЦЕРТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (6). https://doi.org/10.28925/2518-766X.2021.617