ТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО МУЗИКАНТАІНСТРУМЕНТАЛІСТА ЗАСОБАМИ ДЖАЗОВОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Олександр Хижко Комунальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж ім. Т.Г. Шевченка Черкаської обласної ради» http://orcid.org/0000-0002-2061-9447

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-766X.2021.66

Ключові слова:

вища мистецька освіта; фахова підготовка; майбутній музикант-інструменталіст; джазове мистецтво.

Анотація

Сучасна система освіти визначає особистість людини як найвищу цінність. У зв’язку з цим розвиток творчого потенціалу, особистісних якостей та духовності кожного індивіда ми можемо визначати як одне з основних завдань у процесі підготовки висококваліфікованих фахівців у галузі музичного мистецтва. Фахова підготовка майбутнього спеціаліста у галузі музичного мистецтва передбачає спрямування різних видів діяльності на розвиток творчих здібностей студентів. У системі музичної освіти ідеї творчої самореалізації майбутнього фахівця отримали втілення у багатьох сферах. Самореалізація залежить від ціннісних орієнтацій особистості в певній сфері діяльності. Одним із чинників творчої самореалізації студента у процесі фахової підготовки, зокрема в інструментальному класі, є формування вмінь імпровізації. Залучення майбутнього музиканта-інструменталіста до джазової імпровізації забезпечить реалізацію творчих можливостей студентів, сприятиме розвитку художнього мислення, розширенню мистецького кругозору, вдосконаленню інструментально-виконавської майстерності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Anokhina, T. (2019). Kulturotvorchi mozhlyvosti dzhazovoho mystetstva [Culture-Creating Abilities of Jazz Art]. ΛΌГOΣ. Mystetstvo naukovoi dumky, Issue 7, 59–62 (in Ukrainian). doi.org/ 10.36074/2617-7064.07.00.012

Zaitseva, А. (2007). Pedahohichni umovy tvorchoi samorealizatsii maibutnikh uchyteliv muzyky u protsesi vykonavskoi diialnosti [Pedagogical Conditions of Creative Self-Fulfillment of Future Music Teachers in the Process of Performing]. Extended abstract of a candidate’s thesis (in Ukrainian).

Maslov, A. (2000). Psikhologiia bytiia. Psikhologiia lichnosti v trudakh zarubezhnykh psikhologovi [Psychology of Being. Personality Psychology in the Works of Foreign Psychologists: Anthology]. Khrestomatiia, Rean A. (Ed.). St. Petersburg: «Piter», 200–206 (in Russian).

Pavlenko, O. (2018). Metodychni osoblyvosti navchannia dzhazu maibutnioho vchytelia muzychnoho mystetstva u protsesi fakhovoi pidhotovky [Methodological Specifics of Teaching Jazz to a Future Music Teacher in the Course of Professional Training]. Molodyi Vchenyi, Issue 19, 131–134 (in Ukrainian).

Teplova, О. (2018). Teoretychni osnovy protsesu formuvannia hotovnosti maibutnikh vchyteliv muzychnoho mystetstva do tvorchoi samorealizatsii [Theoretical Grounds of Developing the Readiness of Future Music Teachers for Creative Self-Fulfillment]. Molodyi Vchenyi, Issue 19, 131–134 (in Ukrainian).

Downloads


Переглядів анотації: 118

Опубліковано

2022-03-29

Як цитувати

Хижко, О. (2022). ТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО МУЗИКАНТАІНСТРУМЕНТАЛІСТА ЗАСОБАМИ ДЖАЗОВОГО МИСТЕЦТВА. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (6). https://doi.org/10.28925/2518-766X.2021.66