МІФИ ТА РЕАЛЬНІСТЬ СУЧАСНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-766X.2021.61

Ключові слова:

міф; педагогічний міф; сучасна мистецька освіта; цифровізація суспільства.

Анотація

У статті розглядається стан наукового осмислення педагогічної міфології, спрямований на відстеження генези міфів, особливості її розвитку в умовах мистецької освітньої комунікації. Автор статті вважає, що в теорії і практиці сучасної мистецької педагогіки «стара педагогіка» суперечить новій реальності. Необхідними аспектами нової педагогічної міфології стали регламентація, стандартизація, оптимізація та компетентнісний підхід. Виникає особлива філософія освіти, яка відповідає стандартам цифрового суспільства. В умовах цифрового оновлення сучасної мистецької освіти слід проаналізувати невдалий досвід інноваційної діяльності задля
моделювання оптимальних способів поліпшення ситуації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Asadullin, R. M., Kyriakova A. V., & Frolov, O. V. (2020). Fenomen dobra i dobroty v tsennostnom mire shkolnoi kultury [The Phenomenon of Kindness in the Value World of School Culture]. Pedagogika, № 8, 17–26 (in Russian).

Bagdasarian, N. G. (2014). Proshloie, nastoiashchee i budushchee kultury: subiektivnyie zametki [The Past, Present and Future of Culture: Subjective Notes]. Kultura kultury, №4 (in Russian).

Vozniuk, A. V., Dubaseniuk, A. A. (2011). Filosofskie osnovaniia pedagogicheskoi aksiomatiki: monografiia [Philosophical Foundations of Pedagogical Axiomatics: monograph]. Zhytomyr: «Vyd-vo ZhDU im. I. Franka», 240–250 (in Russian).

Honcharenko, S. (2004). Fundamentalnist profesiinoi osvity — potreba chasu [Fundamental Nature of Vocational Education as the Necessity of Time]. Pedahohichna hazeta, № 12 (125), 3 (in Ukrainian).

Maznichenko, M. A. (2007). Mify sovremennogo obrazovaniia [Myths of Modern Education]. Pedagogika, 2, 37–44 (in Russian).

Mamardashvili, M. K. (2010). Klassicheskii i neklassicheskii idealy ratsionalnosti [Classical and NonClassical Ideals of Rationality]. SPb.: ABC, ABC-Atticus, 288 (in Russian).

Oleksiuk, O. M. (2019). Rozvytok dukhovnoho potentsialu osobystosti u postneklasychnii mystetskii osviti: monohrafiia [Development of Spiritual Potential of Personality in Post-Classical Art Education: monograph]. 2-he vyd., pererob. ta dop., Kyiv: Kyiv. un-t im. B. Hrinchenka, 268 (in Ukrainian).

Patclaff, R., Kalder, T. i dr. (2008). Leitmotivy valdorfskoi pedagogiki. Ot triekh do deviati let [Leitmotifs of Waldorf Pedagogy. From three to Nine Years Old]. Perevod s nemetskogo, K.: Izd-vo «NAIRI», 90–93 (in Russian).

Sukhomlynska, O.V. (2003). Istoryko-pedahohichnyi protses: novi pidkhody do zahalnykh problem [Historical and Pedagogical Process: New Approaches to Common Problems]. K.: APN, С. 3–4 (in Ukrainian).

Bourdieu, P. (2005). Espace Social: Champs et pratiques. Burdio P. Sotsialnoie prostranstvo: polia i praktiki [Social Space: Fields and Practices]. Sb. st. Sostavlenie, obshchaia redaktsiia perevoda i posleslovie N. A. Shmatko. M., Elektronnaia publikatsiia: Tsentr gumanitarnykh tekhnologii (in English). https://gtmarket.ru/ library/basis/3707

Jadwiga, Uchyla-Zroski (2016). Wartosci educacji muzycznej dzieci i mlodziezy w perspektywie tradycji i wspolczesnosci. Uniwersytet Slaski w Katowicach, Wydzial Artystyczny. Cieszyn, 168 (in Polish).

Oppenheimer, Todd. The Flickering Mind: Saving Education from the False Promise of Technology. N.Y.: Random House, Trade Paperback. 528 (in English). http://www.booknoise.net/flickeringmind

Paul Schafer, D. (2003). Culture and Spirituality Key to Life and Living in the Twenty-First Century, Dukhovnist osobystosti: metodolohiia, teoriia i praktyka, 1 (54), 3–21 (in English).

Downloads


Переглядів анотації: 203

Опубліковано

2022-03-29

Як цитувати

Олексюк, О. (2022). МІФИ ТА РЕАЛЬНІСТЬ СУЧАСНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (6). https://doi.org/10.28925/2518-766X.2021.61