РЕФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
Ключові слова:
художньо-естетичне виховання, реформування загальної музичної освіти, уроки музики, навчальні плани, програми з музикиАнотація
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2019.4.3
ORCID iD: https://orcid.org/0000-0002-8283-1385
У статті здійснено спробу виявити та узагальнити основні тенденції розвитку загальної музичної освіти у Великій Британії наприкінці ХХ — початку ХХІ століття. Автором схарактеризовано основні підходи до проведення уроків музики в початковій та середній школі, виявлено особливості реформування загальної музичної освіти відповідно до Національного плану музичної освіти до 2020 року.
Завантаження
Посилання
Natsionalna navchalna prohrama v Anhlii: muzychni prohramy navchannia [National Curriculum in England: Music Training Programs]. Osvitnii portal. https://www.gov.uk/government/publications/national-curriculum-in-england-music-programmes-of-study
Khaletska, L. L. (2012). Muzychna osvita v serednikh shkolakh zarubizhnykh krain: poiednannia formalnoho ta informalnoho navchannia [Music Education in Secondary Schools in foreign countries: a combination of formal and informal learning]. Pedagogical Technologies, 4 (107), 19–23 (in Ukrainian).
Harris, Paul (2004). Vzaiemozviazok vykladannia i navchannia z metoiu rozvytku muzychnoho myslennia [Relationship Between Teaching and Learning for the Development of Musical Thinking]. Moscow, 23–25 (in Ukrainian).
Cherkasov, V. F. (2016). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity [Theory and Methodology of Music Education]. Kуiv, 240 (in Ukrainian).
Sharp, C. (2000). The Arts, Creativity and Cultural Education: an International Perspective / Caroline Sharp, Joanna Le Métais. INCA Thematic Study, London: INCA, QCA, NFER, 68 (іn English).