СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ В МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ДИСКУРСІ
Ключові слова:
стратегічні орієнтири, розвиток, мистецька освіта, міждисциплінарний дискурс, духовний потенціал особистості.Анотація
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2018.3.48
У статті розглядається проблемне поле, пов’язане з формулюванням основних орієнтирів, які впливають на розвиток освітніх професій і реалізацію нових підходів у мистецькій педагогіці. Виокремлені вихідні положення для інноваційних перетворень і позначені оновлювані константи освітньої парадигми. Розкриті авторські підходи до побудови методичних систем в міждисциплінарному дискурсі.
Завантаження
Посилання
Komarovska O.A. (2014). Khudozhnio obdarovana osobystist' : sutnist, realii, rozvytok [Artistically gifted personality : essence, realities, development] [monoghraphija]. Ivano-Frankivsk: NAIR, 412 (ukr).
Kosiak V. (2008) Mnogolikii ritm [Much rhythm]. Fizychne vykhovannia, sport i kultura zdorovia u suchasnomu suspilstvi. Ukladachi A.V. Tsios, S.P. Kozibrotskyi. Lutsk : Volyn. nats. un-tu im. Lesi Ukrainku, 1, 63-67 (russ).
Nikolai G., Medvediev O. (2017).Teoretyko-metodologichni orientyry tantsiuvalno-terapevtychnykh rozvidok: yevropeiskyi kontekst [Theoretical and methodological guidelines for dance-therapeutic intelligence: the European context]. Pedagogichni nauky: teoriia, istoria, innovatsiini technologii. Sumy: Vyd-vo SumDPU imeni A.S.Makarenka,8-72, 23-35 (ukr).
Oleksiuk O.M. (2018). Integratsia dukhovnoho potentialu mystetskoi ta pryrodnycho-naukovoi osvity u konteksti postneklasychnoi paradyhmy [ntegration of the spiritual potential of artistic and natural science education in the context of post-classical paradigm]. Dukhovnist' osobystosti v systemi mystetskoi osvity. Kyiv. un-t im. B. Grinchenka, 3, 3-10 (ukr).
Puchkov A.A. (2008). Poetika antichnoi arkhitektury [Poetics of ancient architecture]. Kiev: Feniks, 992 (ukr).
Rebrova O.Ye. (201). 5Mizhdystsyplinarni ta syntezuiuchi metodychni zasoby stymuliuvannia khudozhnio-mentalnoho dosvidu maibutnih uchiteliv muzyky ta khoreohrafii [Interdisciplinary and synthesizing methods of stimulating the artistic and mental experience of future music and choreography teachers] [Electronsc resource]. Nauka i osvita, 2, 101-106 (ukr). – Available at : http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_2_21
Rudestam K. (1990). Hruppovaia psichoterapia i praktyka [Group psychotherapy and practice]. M: Progress, 368 (per. s angl.).
Sierikov V. (2013). Pedahohicheckaia deiatelnost i pedahohicheskoie obrasovanie v innovatsionnom obshchestve [Pedagogical activity and pedagogical education in an innovative society] [monoghraphija]. Lohos, 364 (russ).
Shyp S.V. (2015). Muzykalnoie myshleniie kak priblizitelnyie izmerenia i raschetnyie operatsii [Musical thinking as approximate measurements and calculations] [Electronic resource]. Doksa, 2, 258-271 (russ). – Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dokca_2015_2_28
Shyp S.V. (2016). Kategoria dukhovnoi muzyki v pedahohicheskom kontekste [The category of spiritual music in the pedagogical context]. Profesiina mystetska osvita i khudozhnia kultura: vyklyky XXI stolittia: mater. II Mizhnarod. nauk.-prakt. konf., 14-15 kvit. 2016 r. MON Ukrainy, Kyiv, un-t im. B. Grinchenka ta in. K. : Kyiv. un-t im. B. Grinchenka,. 329-338 (russ).
Jadwiga Uchyla-Zroski (2013). Wartosci w muzyce. Interpretacja w muzyce jako proces tworczy [Values in music: the interpretation of music as a creative process]. Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Slaskiego, 348 (pol).