Сучасні аранжування та перекладення п’єс для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів

Автор(и)

Ключові слова:

акомпанемент, акордеон, аранжування, баян, звуковидобування, тембр, музичний штрих, перекладення, репертуар, жанр.

Анотація

 DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.9296

Статтю присвячено аналізу характерних відмінностей звуковидобування та тембральних особливостей баяна й акордеона у порівнянні з іншими музичними інструментами у творчомупроцесі аранжувань і перекладень оригінальних творів. Розглянуто деякі аспекти проблематики розвитку концертної діяльності баяністів та акордеоністів, зокрема питання жанру
творів репертуару, які допомагають досягти вражаючого виконання, почуття впевненості в більш широких стилістичних можливостях інструмента, що є особливо актуальним сьогодні. Наведено приклади деяких п’єс для практичного розгляду ключових засад цього питання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Barsova I.A. Kniga ob orkestre [The Book about the Orchestra]. Ed. B. Weiner. Ed. 2nd. — M. : № 5419 — М. : Мusyka, 1978. — 208 s.

Vexler Yu.S. Muzyka-poslaniie i muzyka-avtobiografiia: ob aktualnosti “staroi” muzykalnoi germenevtiki [Music-Message and Music-Autobiography: About Topicality of “The Old” Musical Hermeneutic]. Scientist notes of Gnesin Russian Academy of Music. — 2015. — № 1. — S.11-19. DOI: https://doi.org/10.7256/2227-9997.2015.1.14792.

Vlasov V. Shkola dzhaza na baiane i akordeone [Jazz School for Accordion and Bayan]: tutorial / V. Vlasov. —Odessa: Astroprint, 2008. — 160 s.

Glinka M.I. Volshebnaia opera “Ruslan i Liudmila” [Magical Opera “Ruslan and Lyudmila”]. Full collected works, Volume 15, clavier, comp. G.V. Kyrkov — M. : Music, 1967. — 408 s.

Lips F. Iskusstvo igry na baiane [Art of Playing the Accordion]. — M. : Music, 1985. — 158 ps., notes.

Musykalnaia Entsiklopediia [Musical Encyclopedia]. Tom I / ed..Yu.V. Keldysh. — M. : Soviet composer, 1973. — 1072 s.

Semeshko A.A. Muzyki vernyi sluga [Faithful Servant of Music]. (About the Profession, About the Mastership and Not Only...). Chatting-dialogue with Svetlana Rybina. — Kiev : Acco-opus, 2014. — 96 s.

Strelchenko K. Praktychnyi kurs estradno-dzhazovoho akompanementu dlia baiana ta akordeona [Practical Course of Jazz Accompaniment for Bayan And Accordion]: Teach method. manual for stud. of higher schools of arts. / K. Strelchenko; Kyiv. Borys Grinchenko Kyiv University, Institute of Arts. — K., 2014. — 172 s.

Strelchenko K. Suchasni aranzhuvannia ta perekladennia pies dlia baiana i akordeona [Modern Arrangements and Transcriptions of Pieces for Baian and Accordion]: Teach-repert. coll. for studs. of h. schools of arts: in 2 parts. I-st part / K.M. Strelchenko; Kyiv. Borys Grinchenko Kyiv University, 2017.—104 s.

Tchaikovskyi P.I. Baletnoie tvorchestvo “Shchelkunchik” [Ballet Creation “Nutcracker”]. Full collected works, Volum 13. Ed. B.V. Asafev, V. Vasylev. — Moscow; Muzgiz, 1955. — 304 s.

Cherepanin M., Bulda M. Estradnyi olimp akordeona [Variety Olympus of Accordion]. M. Cherepanin, M. Bulda, Ivano-Frankivsk : Lily-HB, 2008. — 256 s.

Downloads


Переглядів анотації: 437

Опубліковано

2017-12-21

Як цитувати

Strelchenko, K. M. (2017). Сучасні аранжування та перекладення п’єс для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (2). вилучено із https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/92