КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО РОЗКРИТТЯ СУТНОСТІ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ

Автор(и)

Ключові слова:

культура, культурологічний підхід, мистецтво, науково-дослідницька культура майбутнього вчителя музики, науково-педагогічна інтеграція, світогляд дослідника, теоретичне мислення, дослідницькі, педагогічні і мистецькі цінності.

Анотація

DOI:  https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.3138

У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів музики, що пов’язано з умовами постнекласичної науки, для якої характерні коеволюційні і глобалізаційні процеси, розширення епістемологічного горизонту, ізоморфізм наукової та культурної динаміки. На основі феноменологічного аналізу і поліпарадигмального підходу як інтегративної єдності науково-методологічних підходів, концепцій і теорій розкрито сутність науково-дослідницької культури майбутніх вчителів музики, що дало змогу цілісно і системно, ґрунтуючись на міждисциплінарних стратегіях, окреслити особливості функціонування і розвитку цього особистісного феномену у багатовимірному освітньому і мистецькому просторі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Zagviazinskii V.I. Issledovatelskaia deiatelnost pedagoga: uchebnoe posobie dlia studentov vysshikh pedagogicheskikh uchebnykh zavedenii [Research Activity of Teacher]. V. I. Zagviazinskiy. — M. : Izdatelskii tsentr «Akademiia», 2010. — 176 s.

Zakirova A.F. Teoreticheskie osnovy pedagogicheskoi germenevtiki i varianty eie realizatsii v nauchnoobrazovatelnoi praktike. Obrazovanie i nauka [Theoretical Bases of Pedagogical Hermeneutics and Ways of Its Implementation in Scientific-Educational Practice. Education and Science.]. — 2012.—№ 6. — S. 19–42. — DOI: https://doi.org/10.17853/1994-5639-2012-6-19-42.

Zapesotskii A.S. Kulturologiia obrazovaniia // Metodologicheskie i tekhnologicheskie osnovy obrazovatelnoi deiatelnosti [Cultural Studies of Education. Methodological and Technological Bases of Educational Activity]. A.S. Zapesotskiy. SPb: Izdatelstvo SPb GUP, 2007. — s. 120–183.

Kelle V. Zh. Teoriya i istoriya kultury [Theory and History of Culture]. V.Zh. Kelle, M.Ya. Kovalzon. — М. : Obschestvennyie nauki, 2011. — 240 s.

Kulturologiia: ucheb. posob. [Cultural Studies]. pod red. Yu.N. Solonina i M.S. Kagana. — М. : Vyisshee obrazovanie, 566 s.

Mezhuiev V.M. Razmyshleniia o kulture i kulturologii // Kulturologicheskaia paradigma: issledovaniia po teorii i istorii kulturologicheskogo znaniia i obrazovaniia. Nauchnyi almanakh. Vypusk 1. Poznavatelnyie vozmozhnosti kulturlogii [Reflections on Culture and Cultural Studies // The cultural paradigm: research on the theory and history of cultural knowledge and education]. — М. : Soglasie, 2011. — S. 17–46.

Mikeshina L.A. Filosofiia nauki. Sovremennaia epistemologiia. Nauchnoie znanie v dinamike kultury. Metodologiia nauchnogo issledovaniia: uchebnoe posobie [Philosophy of Science. Modern Theory of Cognition. Scientific Knowledge in Dynamics of Culture. Methodology of Scientific Research]. — M. : Progress-Traditsiia: MPSI: Flinta, 2005. — 464 s.

Oleksiuk O.M. Pedahohіka dukhovnoho potentsіalu osobystostі: sfera muzychnoho mystetstva: navchalnyi posіbnik [Pedagogics of Spiritual Potential of Personality : Sphere of Musical Art]. O. Oleksiuk, M. Tkach. — К. : Znannia Ukrainy, 2009. — 123 s.

Rebrova O.Ye. Teoretychne doslidzhennia khudozhnio-mentalnoho dosvidu v proektsii pedahohiky mystetstva: monohrafiia [Theoretical Research of Artistically-Mental Experience in Projection of Pedagogics of Art : monograph]. O.Ye. Rebrova. Nacionalnyi pedahohichnyi universytet im. M.P. Drahomanova. — К. : NPU, 2012. — 294 s.

Rubinshtein S.L. Osnovy obshchei psikhologii [Bases of General Psychology]. S.L. Rubinshtein. SPb: Izdatelstvo Piter, 2009. — 720 s.

Sysoieva S.O. Osvita i osobystyst v umovakh postindustrialnoho svitu: monografiia [Education and Personality in Terms of Post-Industrial World : monograph]. S.O. Sysoieva. — Khmelnitskyi: KhGPA, 2008. — 324 s.

Tusheva V.V. Teoretychni i metodychni osnovy formuvannia naukovo-doslidnytskoi kultury maibutnіkh uchyteliv muzyky v protsesi profesiinoi pidhotovky [Theoretical and Methodical Bases of Development of Scientific-Research Culture of Future Music Teachers in the Process of Professional preparation]: Avtoreferat disertatsii na zdobuttia naukovoho stupenia doktora pedahohichnykh nauk. Natsionalnyi pedahohichnyi universitet imeni M.P. Drahomanova. — К., 2016. — 44 s.

Tusheva V.V. Description of Personality Cognitive Component of Scientific Research Culture of Future Music Teachers // American Scientific Journal, 2016, № 7 (7) (United States). — Pp. 61–64.

Downloads


Переглядів анотації: 340

Опубліковано

2017-12-21

Як цитувати

Tusheva, V. V. (2017). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО РОЗКРИТТЯ СУТНОСТІ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (2). вилучено із https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/81