Цифрова компетентність майбутнього концертмейстера-піаніста в умовах дистанційного навчання: сутнісний аналіз поняття

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.84

Ключові слова:

цифрова компетентність, майбутній концертмейстер-піаніст,, дистанційне навчання,, змістовний аналіз

Анотація

Дана стаття присвячена дослідженню поняття «цифрова компетентність» у контексті майбутнього концертмейстера-піаніста в умовах дистанційного навчання. У статті проведено змістовний аналіз поняття «цифрова компетентність» та описано основні складові цього поняття. Автори досліджують, які цифрові навички та знання необхідні майбутньому концертмейстеру-піаністу для успішного виконання професійних завдань в умовах дистанційного навчання. Зокрема, у статті розглядаються такі аспекти, як робота зі спеціалізованим програмним забезпеченням, використання онлайн-ресурсів для пошуку та аналізу інформації, уміння співпрацювати та спілкуватися з іншими музикантами та фахівцями. Результати дослідження можуть бути корисними для майбутніх концертмейстерів-піаністів, які прагнуть розвивати свої цифрові навички та знання, щоб розширити свої професійні можливості в сучасній музичній індустрії. Підсумовуючи, цифрова компетентність є важливою для концертмейстерів-піаністів в умовах дистанційного навчання. Активно розвивається фортепіанна освіта у форматі онлайн-навчання, що розширює можливості теоретичних знань і практичних навичок студентів незалежно від місця та часу при високій ефективності. Дослідження мало на меті визначити, які компетенції професійні концертмейстери та вчителі акомпаніювання вважають достатньо важливими, щоб виявити, що цифрові компетенції є однією з основних компетенцій для акомпаніювання на фортепіано. Дослідження вивчало вплив онлайн-навчання та індивідуального навчання на уроках фортепіано. Стаття пропонує нові підходи до інтерактивного навчання гри на фортепіано. Навчання грі на фортепіано в Інтернеті, індивідуальні онлайн-інструкції та інтерактивне навчання грі на фортепіано – це лише деякі способи застосування цифрової компетенції в освіті фортепіано.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Andriianov, O.V., Tataki, O.O. (2016). Formuvannia informatsiino-komunikatyvnoi kompetentnosti v protsesi pidhotovky fakhivtsiv dokumentno-informatsiinoi sfery [Formation of information and communication competence in the process of training professionals in the document and information sphere]. Bibliotekoznavstvo. Dokumentoznavstvo. Informolohiia, 50-55. Retrieved from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2016_1_9

Hrebenyk, I. (2019). Formation of digital competence of leaders of Educational Institutions. OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY, (6). https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6.1725

Koloskova, Z. (2015). View metadata, citation and similar papers at core.ac.uk. https://core.ac.uk/download/pdf/53035436.pdf

Verbivskyi, D.S., Karpliuk, S.O., Fonariuk, O.V. (2021). Tsyfrova kompetentnist maibutnikh pedahohiv profesiinoho navchannia [Digital competence of future vocational education teachers]. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni nauky. Kropyvnytskyi: RVV TsDPU im. V. Vynnychenka, 78-82

Nalyvaiko, O.O. (2018). Formuvannia informatsiinotsyfrovoi kompetentnosti yak rezultat profesiinoi pidhotovky studentiv klasychnykh univesytetiv [Formation of information and digital competence as a result of professional training of students of classical universities]. Pedahohichnyi almanakh, 129-134. Retrieved from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2018_40_21

Proekt Tsyfrova adzhenda Ukrainy – 2020 («Tsyfrovyi poriadok dennyi» – 2020). Kontseptualni zasady (2016). (Project Digital Agenda of Ukraine – 2020 («Digital Agenda» – 2020). Conceptual framework). Retrieved from: https://ucci.org.ua/ uploads/files/58e78ee3c3922.pdf

Downloads


Переглядів анотації: 13

Опубліковано

2023-11-09

Як цитувати

Маліновський , Б. (2023). Цифрова компетентність майбутнього концертмейстера-піаніста в умовах дистанційного навчання: сутнісний аналіз поняття. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (8), 24–29. https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.84