МУЗЕЙ МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ЯК ЗАСІБ ОПТИМІЗАЦІЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО БАКАЛАВРА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-766X.2022.74

Ключові слова:

піанофорте; конструкція; майстер; музика; виконавство.

Анотація

Стаття присвячена створенню музею музичних інструментів, для основної експозиції якого сформована ідея із зібраних рідкісних клавішних інструментів протягом багатолітньої експертної роботи. Досвід стажувань у європейських музеях та навчальних закладах вплинув на бачення наукової оцінки й визначення культурних цінностей серед музичних інструментів. Розробка та викладання дисциплін «Експертиза музичних інструментів», «Клавір і клавірне виконавство», «Історія клавесинного і фортепіанного мистецтва», «Історія стилів та виконавської інтерпретації», 11 публікацій з тематикою інструментального напряму в наукових виданнях, присвячених історичним інструментам, а також досвід понад 50-річної виконавської роботи на багатьох сценах нашої країни і Європи переконав, що інструмент має важливе значення у процесі набуття високого рівня професійності та сприйняття слухачем музичного матеріалу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Beethoven, L. (1986). Pisma [Letters]. 1817–1822. Moscow: Muzyka, 172 (in Russian).

Svyrydenko, N. S. (2003). Pianoforte — fortepiano (Pianoforte) (Bartolomeo Kristofori ta yoho vynakhid) [Pianoforte — Piano (Pianoforte) (Bartolomeo Cristofori and His Invention)]. Aktualni problemy istorii, teorii ta praktyky khudozhnioi kultury, Zbirnyk naukovykh prats, Kyiv, 130–137 (in Ukrainian).

Svyrydenko, N. S. (2004). Videnska mekhanika yak etap rozvytku fortepiannoho budivnytstva (Piaeoforte—fortepiano (Pianoforte). Nimechchyna ta Avstriia). Visnyk DAKKKiM, Kyiv, 1, 75–80 (in Ukrainian).

Krevelen van. Philodemus. De Musik (O. J.); Neubecker A. I. (1956). Die Bewertung der Musik bei Stoikern und Epikureen. Berlin, 146 (in German).

Eine Analise von Philodems Schrift “De musika”. Berlin, 115 (in German).

Rueger. (1982). Musikinstrumenten und Dekor. Edition Leipzig, 166 (in German).

Rosamond, E. M. (1978). Harding. The Piano-Forte. A HECKSCHER AND COMPANY PUBLIKATION, 449 (in English).

Gabry, Guyorgy (1975). Regi hangszerek (Iparmuveszet-sorozat). Corvina Konyvkiado, Budapest, 41 (in Hungarian).

Downloads


Переглядів анотації: 44

Опубліковано

2023-03-31

Як цитувати

Свириденко, Н. (2023). МУЗЕЙ МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ЯК ЗАСІБ ОПТИМІЗАЦІЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО БАКАЛАВРА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (7). https://doi.org/10.28925/2518-766X.2022.74