РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У КЛАСІ ФОРТЕПІАНО

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-766X.2021.616

Ключові слова:

творча активність; структура творчої активності; етапи та методи розвитку творчої активності студентів; фортепіанне навчання.

Анотація

У статті розглядаються сутнісні характеристики творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва, визначаються основні структурні одиниці, до яких належать діяльнісний, мотиваційний, креативний, емоційний, інтелектуальний, вольовий компоненти. Кардинальним моментом, що забезпечує успішність розвитку творчої активності студентів у класі фортепіано є сама креативна особистість та відповідні методи роботи. У ході дослідження виявлено, що найбільш ефективними методами розвитку творчої активності студентів закладів вищої педагогічної освіти у межах фортепіанного навчання є: діяльнісно-заохочувальні, становлення творчої позиції, рефлексивного аналізу. Автором доведено, що розвиток творчої активності майбутніх учителів музичного мистецтва у класі фортепіано є цілісним процесом, який характеризується етапністю та послідовністю, забезпечує творчий розвиток, самовдосконалення, становлення активної позиції, сприяє покращенню професійної майстерності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Аrchazhnikova, L. (1984). Professia –uchitel muzyki. [Profession as Music Teacher]. Moskva: Prosveshchenie, 107 (in Russian).

Bodina, E. (1991). Tvorcheskaia priroda muzykalnogo ispolnitelstva [The Creative Nature of Musical Performance]. Avtoref. disser….kand. iskusstvovedeniia, Kyiv, 16 (in Russian).

Kagan, M. (1977). Chelovecheskaia deiatelnost (opyt sistemnogo analiza) [Human Activity (experience in system analysis)]. Moskva: Politizdat, 328 (in Russian).

Krytskyi V. (1999). Formuvannia uminnia khudozhnioi interpretatsii u studentiv muzychnykh fakultetiv pedahohichnykh zakladiv vyshchoi osvity [Formation of the Ability of Artistic Interpretation in the Students of Music Faculties of Pedagogical Institutions]. Dys. kand. ped. nauk, Kyiv, 180 (in Ukrainian).

Kuryshev, E. (1998) Ispolnitelkaia praktika kak forma professionalnoi podgotovki uchitelia muzyki [Performing Practice as a Form Professional Training of Music Teacher]. Kyiv: KGPI, 75 (in Ukrainian).

Neigauz, G. (1982). Ob iskusstve fortepiannoi igry [About the Art of Piano Playing]. Moskva: Muzyka, 300 (in Russian).

Oleksiuk, O. (2006). Muzychna pedahohika [Musical Pedagogy]. Navchalnyi posibnyk, Kyiv: KNUKM, 188 (in Ukrainian).

Padalka, H. (2019). Khudozhnio-metodychna kultura vykladacha mystetskykh dystsyplin: sutnist, pryntsypy samorozvytku [Artistic and Methodical Culture of Teacher of Art Disciplines: essence, principles selfdevelopment]. Muzychne mystetstvo v osvitolohichnomu dyskursi, 4, 16–21 (in Ukrainian).

Platonov, K. (1984). Struktura i razvitiie lichnosti [Structure and Development of Personality]. Moskva: Nauka, 254 (in Russian).

Filosofskyi slovnyk. (1986). Za red. V. Shynkaruka, 2-he vydannia [Philosophical Dictionary]. Kyiv: Holov. red. UPE, 800 (in Ukrainian).

Shcholokova, O. (1996). Khudozhnio-pedahochichna interpretatsia yak component profesiinoi pidhotovky maibutnioho vchytelia [Artistic and Pedagogical Interpretation as a Component of Professional Training of Future Teacher]. Osnovy profesiinoi khudozhnio-estetychnoi pidhotovky maibutnioho vchytelia, Monohrafiia, Kyiv: VIPOL, 62–76 (in Ukrainian).

Downloads


Переглядів анотації: 174

Опубліковано

2022-03-29

Як цитувати

Згурська, Н. (2022). РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У КЛАСІ ФОРТЕПІАНО. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (6). https://doi.org/10.28925/2518-766X.2021.616