Дистанційна робота з хором в умовах пандемії

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-766X.2021.612

Ключові слова:

хор Інституту музичного мистецтва; музична освіта у музичному мистецтві; Сілезький університет у Катовицах; пандемія; дослідження пандемії; студент; провідник; голосова емісія; музична інтерпретація; музичний розвиток.

Анотація

Заняття хорового модуля на кафедрі художньої освіти в музичному мистецтві належать до блоку дисциплін, метою яких є розвиток та виховання вокальних здібностей хористів у процесі роботи над музичною інтерпретацією вокальних та вокально-інструментальних творів, різноманітних за фактурою та стилем. У статті висвітлюються особливості дистанційної роботи з хором, що діє в Інституті музичного мистецтва факультету мистецтв і наук про освіту в Цешині Сілезького університету в Катовицях.
Пандемія COVID-19 змусила науковців шукати нові методичні рішення в організації навчання. Незважаючи на безліч незручностей та недоліків, зокрема відсутність прямого контакту зі студентами або концертної презентації їхніх досягнень, на нашу думку, цей період є надзвичайно важливим у музичному розвитку останніх. Робота над проблемами виконання, емісії та інтерпретації репертуару, що вивчається, запис твору вимагали великої відповідальності від диригента, солістів, а також усіх хористів. Автор
висловлює щиру подяку учасникам хору Інституту музичного мистецтва за їхню відданість та серйозний підхід до нових викликів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Uniwersytet Śląski w Katowicach / University of Silesia in Katowice. Instytut Sztuk Muzycznych / Institute of Music. (in Polish & English). https://us.edu.pl/instytut/ismuz

Uniwersytet Śląski w Katowicach / University of Silesia in Katowice. Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji / Faculty of Arts and Educational Science. (in Polish & English). https://us.edu.pl/wydzial/wsne/Uniwersytet Śląski w Katowicach (in Polish). https://www.facebook.com/UniwersytetSlaski/

Uniwersytet Śląski w Katowicach (in Polish). https://us.edu.pl/wydzial/wsne/dla-kandydatow/oferta-dydaktyczna/

Tarasiewicz, B. (2006). I Speak and Sing Consciously. Handbook for the study of voice emission. ISBN 83-242-0591-8.Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, Kraków (in Polish).

Zeman, A. (2015). Working on Selected Elements of Voice Emission in an Amateur Ensemble.In: zagadnień emisji głosu, Edited by H. Miśka, ISSN 0208-6336, ISBN 978-83-8012-597-1, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice, 81–90 p. (in Polish, abstract in English & German).

Lasocki, J. K. (1962). Chór. Poradnik dla dyrygentów. ISBN: brak, Wydanie II, Nakład 5100 egz., Polskie Wydawnictwo Muzyczne, Kraków (in Polish).

Zeman, A. (2013). Conductor — Teacher as a Realizer of Upbringing to the Cutlure. In: Kształcenia Muzycznego, Volume III, Music — Education — Development. Edited by. Kumik E. and Poraj G., ISBN 978-83-60929-35-3, Wydawnictwo AM im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi, Łódź, 195–200 (in Polish).

Wal, J. (2012). Culture and Dialogue. Kraków: Wydawnictwo «Czuwajmy», 23, 28 (in Polish).

Zeman, A. (2019). The Culturally Creative Meaning of Communication during Choral Concert (translation: Liszewska W.). In: Musical Art in the Educological Discourse, 4, 10–15 (in English). DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X

Downloads


Переглядів анотації: 177

Опубліковано

2022-03-29

Як цитувати

Земан, А., & Лішевська, В. (2022). Дистанційна робота з хором в умовах пандемії. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (6). https://doi.org/10.28925/2518-766X.2021.612