НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Людмила Ракітянська Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-766X.2020.5.17

Ключові слова:

емоційний інтелект; фахова підготовка; навчально-методичне забезпечення; вчитель музичного мистецтва.

Анотація

http://orcid.org/0000 0003 3586 2754

У статті надано авторське розуміння поняття «емоційний інтелект учителя музичного мистецтва» як інтегральної, особистісно-професійної якості фахівця; визначено зміст та структуру емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва, особливості його вияву, зумовлені специфікою професійної діяльності. Розкрито зміст навчально-методичного забезпечення процесу формування емоційного інтелекту майбутніх бакалаврів та магістрів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Boiko, S. (2017). Emotsiinyi intelekt yak chynnyk zapobihannia informatsiinomu stresu [Emotional Intelligence as Factor in Preventing Information Sstress. Naukova dyskusiia: pytannia pedahohiky ta psykholohii: zbirnyk materialiv Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferetsii (Kyiv, 1–2 December, 2017), K: GO «Kyivska naukova organizatsia pedahohiky ta psykholohii», pp. 60–63 (in Ukrainian).

Breus, Yu. (2015). Emotsiinyi intellect yak chinnyk profesiinoho stanovlennia maibutnikh fakhivtsiv sotsionomichnykh profesii u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Emotional Intelligence as Factor in Professional Development of Future Specialists in Socionomic Professions in Higher Education Institutions]. Extended abstract of thesis for PhD in Psychology: 19.00.07 — “Developmental and Pedagogical Psychology”, K., 20 p. (in Ukrainian).

Derevianko, S. (2009). Emotsiinyi intellect yak chinnyk sotsialno-psyhologichnoi adaptatsii osobystosti do studentskoho seredovyshcha [Emotional Intelligence as a Factor of Socio-Psychological Adaptation of the Individual to Student Environment]. Extended abstract of thesis for PhD in Psychology: 19.00.05 — “Social Psychology; Psychology of Social Work”, K., 23 p. (in Ukrainian).

Zhuravliova, М. (2014). Rozvytok emotsiinoho intelektu maibutnikh psykholohiv u protsesi profesiinoi pidhotovky [Development of Emotional Intelligence of Future Psychologists in Process of Professional Training]. Extended abstract of thesis for PhD in Psychology: 19.00.07 — “Developmental and Pedagogical Psychology”, K., 22 p. (in Ukrainian).

Zarytska, V. (2012). Psykholohia rozvytku emotsiinoho intelektu u systemi profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv humanitarnoho profiliu [Psychology of Emotional Intelligence Development in the System of Professional Training of Humanities Specialists]. Thesis for Doctoral Degree in Psychology: 19.00.07 — “Developmental and Pedagogical Psychology”, Classical private university, Zaporizhzhia, 513 p. (in Ukrainian).

Karpenko, Ye. (2017). Emotsiinyi intelekt yak factor osobystistnoho zhyttiezdiisnennia [Emotional Intelligence as Factor of Person’s Life Realization]. Psykholohichni prspectyvy, Vyp. 30, pp. 50–63 (in Ukrainian).

Marchenko, А. (2014). Emotsiinyi intelekt yak chynnyk efektyvnosti upravlinskoi profesiinoi diialnosti [Emotional Intelligence as Factor in Effectiveness of Administrative Professional Activity]. Extended abstract of thesis for PhD in Psychology: 19.00.06 — “Legal Psychology”, Kharkiv, 20 p. (in Ukrainian).

Nosenko, E., Kovryha, N. (2003). Emotsiinyi intelekt: kotseptualizatsia fenomenu, osnovni funktsii [Emotional Intelligence: conceptualization of the phenomenon, main functions]. Monohrafia, K.: Vyshcha shkola, 159 p. (in Ukrainian).

Rakitianska, L. (2020). Formuvannia emotsiinoho intelektu maibutnikh uchiteliv muzychnoho mystetstva: teoriia ta praktyka [Formation of Emotional Intelligence of Future Music Art Teachers: theory and practice]. Monohrafia, Kryvyi Rih: vydavnytstvo FOP Cherniavskyi D. O., 487 p. (in Ukrainian).

Khill, Т. (2016). Emotsiinyi intelekt u systemi formuvannia sytuatyvnoi psykholohichnoi hotovnosti maibutnikh fakhivtsiv upravlinnia rukhom [Emotional Intelligence in the System of Formation of Situational Psychological Readiness of Future Air Traffic Control Specialists]. Extended abstract of thesis for PhD in Psychology: 19.00.09 — “Psychology of Activities in Special Situations”. Kharkiv, 21 p. (in Ukrainian).

Chetveryk-Burchak, A. (2015). Mekhanizmy vplyvu emotsiinoho intelektu na uspishnist zhyttiediialnosti osobystosti [Mechanisms of Emotional Intelligence Influence on Success of Person’s Life]. Thesis for PhD in Psychology: 19.00.01, Dnipropetrovsk, 187 p. (in Ukrainian).

Bar-On, R. (1997). Development of the Bar-On EQ-I: A measure of Emotional Intelligence. Paper presented at 105th Annual Convention of American Psychological Association, Chicago (in English).

Gardner, H. (1993). Multiple Intelligences: the theory in practice. New York: Basic Books, 304 p. (in English).

Goleman, D. (1995). Emotional Intelligence. New York : Bantam Books (in English).

Mayer, J., Salovey, P., Caruso, D. (1999). Emotional Intelligence Meet Traditional Standard for an Intelligence. Intelligence, 27, pp. 267–298 (in English).

Mayer, J., Salovey, P. (1993). The Intelligence of Emotional Intelligence. Intelligence, N.Y., pp. 433–442 (in English).

Salovey, P., Mayer, J. (1990). Emotional Intelligence. Imagination, Cognition, and Personality, 1990, 9, pp. 185–211 (in English).

Downloads


Переглядів анотації: 187

Опубліковано

2021-05-03

Як цитувати

Ракітянська , Л. (2021). НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (5). https://doi.org/10.28925/2518-766X.2020.5.17