ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА В УКРАЇНІ ТА КИТАЇ

  • Микола Федорець Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» http://orcid.org/0000-0001-6243-4208
  • Сюй Сінчжоу Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» http://orcid.org/0000-0001-5855-0441
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні й Китаї; естетичний досвід; художньо-естетичний досвід; музично-естетичний досвід; інтегрований курикулум мистецьких дисциплін.

Анотація

Статтю присвячено проблемі формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва України і Китаю в контексті розвитку інформаційного суспільства. У роботі використані відповідні теоретичні та емпіричні методи: аналіз, узагальнення, педагогічне спостереження. Наведено зміст та структурну будову естетичного досвіду, визначення та структуру художньо-естетичного досвіду. Зазначено, що музично-естетичний досвід є одним із видів художньо-естетичного досвіду, що саме він складає основу музичної культури особистості. Наголошено на тому, що музично-естетичний досвід майбутніх учителів музичного мистецтва має формуватися за допомогою традиційних фахових (музично-педагогічних) і сучасних загально-педагогічних технологій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Van Angu (2003). Some Problems in the Practice of Basic Music Education in China. Journal of Nanjing University of the Arts, 64‒65 (in Chinese). https://kns.cnki.net/KCMS/detail/detail.aspx?dbcode=CJFD&filename=NJBY200301017

Didych, H. S. (2013). Problema muzychno-estetychnoho dosvidu v teorii ta praktytsi estetychnoho vykhovannia [The Problem of Musical-Aesthetic Experience in the Theory and Ppractice of Aesthetic Education]. Youth and Market, 9 (104) (in Ukrainian). http://dspu.edu.ua/ddpu/biblioteka/chutach/fnv/molod_I_rynok/9_104_2013.pdf

Du Chen (2010). Understanding Musical Aesthetics in the Context of Reimer’s “Philosophy of Music Education”. Chengdu: Southwestern Jiaotong University (in Chinese). https://www.doc88.com/p-8159201726528.html

Zavadskaia, T. N. (1993). Formirovanie muzykalno-esteticheskogo opyta mladshikh shkolnikov [Formation of Musical-Aesthetic Experience of Junior Schoolchildren]. PhD thesis, Kyiv (in Russian).

Zmist ta struktura khudozhnio-estetychnoho dosvidu maibutnioho vchytelia khoreohrafii [Content and Structure of Artistic-Aesthetic Experience of Future Teacher of Choreography] (in Ukrainian). http://textreferat.com.ua/referat2.php?id=13180

Ziaziun, I. A. (1976). Estetychnyi dosvid osoby. Formuvannia i sfery vyiavu [Aesthetic Experience of the Person. Formation and Spheres of Manifestation]. Kyiv: Vyshcha Shkola (in Ukrainian).

Kosinska, N. L. (2016). Formuvannia muzychno-estetychnoho dosvidu maybutnioho uchytelia muzychnoho mystetstva zasobamy intehratsii mystetstv [Formation of Musical-aesthetic Experience of Future Teacher of Musical Art by Means of Arts Integration]. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia, Vyp. 14, 205‒211 (in Ukrainian). https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163724

Li Zhongquan (2004). Review of the Aesthetic Paradigm of Music Education in General Schools. Journal of Northwestern Pedagogical University, 12‒20 (in Chinese). http://d.wanfangdata.com.cn/thesis/W018240

Masol, L. M., Haidamaka, O. V., Bielkina, E. V., Kalinichenko, O. V., Rudenko, I. V. (2006). Metodyka navchannia mystetstva u pochatkovii shkoli [Methods of Teaching Art in Primary School]. Posibnyk dlia vchyteliv, Vesta: Ranok (in Ukrainian).

Oleksiuk, O. N. (1988). Formirovanie nravstvenno-esteticheskogo opyta studentov vuzov kultury v khudozhestvenno-tvorcheskikh kollektivakh [Formation of Moral-Aesthetic Experience of Students of Higher Education Institutions of Culture in Artistic-Creative Collectives]. PhD thesis, Kyiv (in Russian).

Pen Tin (2004). Aesthetic Education in the Process of Teaching Music. Zhongzhou University Journal, 94‒95 (in Chinese). http://www.cnki.com.cn/Article/CJFDTotal-ZOZO200404033.htm

Skorik, T. V. (1998). Formuvannia estetychnoho dosvidu studentiv zasobamy muzyky [Formation of Students’ Aesthetic Experience by Means of Music]. PhD thesis, Kyiv (in Ukrainian).

Bilodid, I. K. (Ed.) (1970‒1980). Slovnyk ukrayinskoi movy [Ukrainian Dictionary]. In 11 volumes, The USSR Academy of Sciences, Institute of Linguistics, Kyiv: Naukova dumka (in Ukrainian). http://ukrlit.org/slovnyk/slovnyk_ukrainskoi_movy_v_11_tomakh

Xu Ling (2020). Analysis of the Formation of Musical-Aesthetic Experience in Music Education. Artist, Issue 03 (in Chinese). https://www.zhangqiaokeyan.com/academic-journal-cn_the-artists_thesis/0201279043270.html

Khlebik, S. R. (1992). Formirovanie nravstvenno-esteticheskogo opyta mladshikh shkolnikov sredstvami iskusstva [Formation of Moral-Aesthetic Experience of Junior Schoolchildren by Means of Art]. PhD thesis, Kyiv (in Russian).

Khliebnikova, O. V. (2001). Formuvannia dosvidu muzychno-vykonavskoi diialnosti u studentiv vuziv kultury [Formation of Musical-Performing Activity Experience in Students of Higher Eeducation Institutions of Culture]. PhD thesis, Kyiv (in Ukrainian).

Chan Wenjing. New Music Standard (in Chinese). http://www.chinadmd.com/file/pvoooxppwzpous6xtvvsisst_1.html

Shevniuk, O. L. (1995). Formuvannia khudozhnio-estetychnoho dosvidu maibutnioho vchytelia [Formation of Aartistic-Aesthetic Experience of the Future Teacher]. PhD thesis, Kyiv (in Ukrainian)


Переглядів анотації: 50
Завантажень PDF: 73
Опубліковано
2021-05-03
Як цитувати
Федорець, М., & Сінчжоу, С. (2021). ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА В УКРАЇНІ ТА КИТАЇ. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (5). https://doi.org/10.28925/2518-766X.2020.5.6