ПРИНЦИПИ ТА ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ СЦЕНІЧНО-ОБРАЗНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ
Ключові слова:
майбутні вчителі музичного мистецтва, навчальний процес, процес вокальної підготовки, наукові принципи, сценічно-образна культура, методологічні підходи.Анотація
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2018.3.4348
У статті висвітлено провідні методологічні підходи та обґрунтовано на їх основі наукові принципи формування сценічно-образної культури в майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці, визначено мету, розкрито сутність наукових принципів у навчальному процесі та їх вплив на фахове становлення майбутніх вчителів музичного мистецтва.
Завантаження
Посилання
Honcharenko, S. U. (2011). Ukrainskyi pedahohichnyi entsyklopedychnyi slovnyk [Ukrainian Pedagogical Encyclopedic Dictionary]. Vyd. druhe, dop. i vypr. Rivne: Volynski berehy, 552 (in Ukrainian).
Honcharenko, S. U. (2012). Pedahohichni zakony, zakonomirnosti, pryntsypy. Suchasne tlumachennia [Pedagogical Laws, Regularities, Principles. Modern interpretation]. Rivne: Volynski oberehy, 192 (in Ukrainian).
Hrebeniuk, N. Ye. (1999). Vokalno-vykonavska tvorchist: psykholoho-pedahohichnyi ta mystetstvoznavchyi aspekty [Vocal and Performing Arts: psycho-pedagogical and art-study aspects] [monohrafiia]. K.: NMAU im. P. I. Chaikovskoho, 269 (in Ukrainian).
Kozyr, A. V., Fedoryshyn, A. I. (2012). Vstup do akmeolohii mystetskoi osvity [Introduction to the Acmeology of Artistic Education]: navch.-metod. posib. K.: Vyd-vo NPU im. M. P. Drahomanova, 263 (in Ukrainian).
Kosinska, N. (2017). The Subject Characteristics of Scenic-Image Culture of Future Teachers of Music Art in the Vocal Training Process. Science Rise: Pedagogical Education, 10–18, 4–9 (in English). ДОІ: https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.112901
Lokarieva, H. V., Hryn L. O. (2014).Vokalne mystetstvo v profesiinii pidhotovtsi aktora muzychno-dramatychnoho teatru: teoriia i praktyka [Vocal Art in the Professional Training of the Actor of the Musical and Drama Theater: Theory and Practice] [monohrafiia]. Zaporizhzhia: Zaporizkyi natsionalnyi universytet, 330 (in Ukrainian).
Maikovskaia, L. S. (2008). Fenomen etnokulturnoi tolerantnosti v muzykalnom obrazovanii [The Phenomenon of Ethnocultural Tolerance in Music Education]: Extended abstract of Doctor’s thesis Mosk. hos. un-t kultury i iskusstv. Moskva, 48 (in Russian).
Ovcharenko, N. (2014). Profesiina pidhotovka maibutnikh vchyteliv muzychnoho mystetstva do vokalno-pedahohichnoi diialnosti: teoriia ta metodolohiia [Professional Training of Future Teachers of Musical Art to Vocal and Pedagogical Activities: theory and methodology] [monohrafiia]. Kryvyi Rih: Vyd. R. A. Kozlov, 400 (in Ukrainian).
Oleksiuk, O. M., Tkach, M. M., Lisun, D. V. (2013). Hermenevtychnyi pidkhid u vyshchii mystetskii osviti [Hermeneutic Approach in Higher Art Education] [kolekt. monohrafija]. K.: Kyiv. un-t im. B. Hrinchenka, 164 (in Ukrainian).
Plekhanova, O. E. (2010). Formuvannia vokalno-stsenichnoi maisternosti maybutnioho vchytelia muzyky [Formation of Vocal and Stage Mastery of the Future Music Teacher]. Extended abstract of Candidate’s thesis, K., 23 (in Ukrainian).
Rudnytska, O. P. (1998). Muzyka i kultura osobystosti: problemy suchasnoi pedahohichnoi osvity [Music and Personality Culture: problems of modern pedagogical education] : navch. posib. K. : IZMN, 248 (in Ukrainian).
Tkachenko, T. V. (2016). Formuvannia vokalno-stsenichnoi kultury studentiv mystetskykh fakultetiv pedahohichnykh vuziv [Formation of Vocal and Stage Culture of Students of Art Faculties of Pedagogical Universities] [monohrafiia]. — Kh.: KhNPU im. H. S. Skovorody, 307 (in Ukrainian).
Yutsevych, Yu. (1998). Teoriia i metodyka rozvytku spivatskoho holosu [The Theory and Method of Development of the Singer’s Voice]. Navch.-metod. posob. dlia vykladachiv i studentiv mystetskykh navchalnykh zakladiv, uchyteliv shkil riznoho typu, K.: IZMN, 160 (in Ukrainian).