Хоровий концертний зв’язок між виконавцем та аудиторією у створенні спільної події
Ключові слова:
хоровий концерт, спілкування, спільнота, слухач, виконавецьАнотація
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2018.3.1315
Спільнота хорового концерту — пряма зустріч трьох: диригента, ансамблю та слухачів в унікальному, хоч і часто циклічному, становищі. Вона характеризується, серед іншого, створенням емоційних зв’язків, пов’язаних з досвідом музичної роботи. Таким чином, спільнота, зібрана на концерті, стає своєрідною ексклюзивною групою — і виникає музична культура, яка може стати цінністю для аудиторії, збагачуючи її життя. Людина, яка усвідомлює свою гідність, щоденно використовуючи свій розум, волю і серце, постійно прагне розкрити красу і відкрити джерело життя. Хоровий концерт може стати надихаючим простором для виявлення сенсу власної людяності.
Завантаження
Посилання
Borutka, T. (2011). God’s World — the World of Man, Philosophical and Theological Considerations. Kraków: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, 303 p. 302 (in Polish).
Borutka, T. (2011). God’s World — the World of Man, Philosophical and Theological Considerations. Kraków: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, 304 p. (in Polish).
Dobek-Ostrowska, B. (1999). Basics of Public Communication. Wrocław: Wydawnictwo Astrum, 13 p. (in Polish).
Koblewska-Wróblowa, J. (1978). Types of musical experiences. Central Pedagogical Centre of Artistic Education, 37, 37–42 (in Polish).
Komaniecki, K. (1986). Slovene-Polish Dictionary. Warsaw: Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 101 p. (in Polish).
Kuraj, E. (2005). About Aesthetic Experience. Fragments of the author’s text In search of One’s Own Space, 25 p. (in Polish).
The Lord is the Capellor! (May 8, 1988). Interview with Michael Zilm, winner of the 3rd International Henryk Wieniawski Conducting Competition. Fitelberg in Katowice. Dwutygodnik Ruch Muzyczny, XXXII no. 10, 17 (in Polish).
Szczech, Z. (2005). Music as a Medium in Creating Interpersonal Bonds. In: Music in the School of the 21st century, Tradition and Modernity. Markiewicz L. (Ed.). Materials from the National Scientific Conference organized by the Department of Music Education on March 12–14, 2003 in Katowice, The Karol Szymanowski Academy of Music in Katowice. Karol Szymanowski Faculty of Composition, Theory and Music Education, Katowice 121–128 (in Polish).
Artysiewicz, D. K. Aesthetic Experience and the Recipient of Art. [Electronic resource] (in Polish). http://www.profesor.pl/publikacja, 3487, Artykły, Przezycie-estetyczne-a-recipient-art
Przeżycie estetyczne a odbiorca sztuki [Electronic resource] (in Polish). Available at : http://www.profesor.pl/publikacja, 3487, Artykuly, Przezycie-estetyczne-a-odbiorca-sztuki
Slovnyk Iezyka Polskiego. [Electronic resource] (in Polish). Available at: https://sjp.pwn.pl/szukaj/komunikacja, [as of : 23.02.2018, 4.04 p. m.].
Joan Miro. [Electronic resource] (in Polish). https://pl.wikiquote.org/wiki/Joan_Mir%C3%B3
Aleksandra Zeman (2008). Rola techniki dyrygenckiej w procesie kształtowania interpretacji utworu chóralnego w zespole amatorskim [Electronic resource] (in Polish). http://bazhum.muzhp.pl/media//files/Wartosci_w_muzyce/Wartosci_w_muzyce-r2008-t1/Wartosci_w_muzyce-r2008-t1-s97-103/Wartosci_w_muzyce-r2008-t1-s97-103.pdf, [as of : 16.4.2018 r., 13.55 p. m.].
Aleksandra Zeman (2010). Komunikacja werbalna i niewerbalna między dyrygentem a chórem: wybrane zagadnienia [Electronic resource] (in Polish). http://bazhum.muzhp.pl/media//files/Wartosci_w_muzyce/Wartosci_w_muzyce-r2010-t3/Wartosci_w_muzyce-r2010-t3-s212-219/Wartosci_w_muzyce-r2010-t3-s212-219.pdf