ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКИЙ РОЗВИТОК ЯК СКЛАДОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

Ключові слова:

вокально-виконавський розвиток, вдосконалення, музичне мистецтво, фахова підготовка.

Анотація

DOI:   https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.15963

У статті розглядається проблема вокально-виконавського розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва як складний, важливий, цілісний, багатоплановий процес усвідомлення та вдосконалення, формування здатності до повноцінної творчої професійної реалізації, найповнішого розкриття своїх особистісних якостей та талантів педагога. Розкрито сутність поняття «вокально-виконавський розвиток», здійснено теоретичний аналіз вокально-виконавського розвитку, етапів опанування методичними засадами при роботі з вокальним твором, побудови власної виконавської інтерпретації.
 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Berdiaev N.A. Samopoznanie [Self-Awareness]. N.A. Berdiaev. — Moskva: Kniga, 1991. — 217 s.

Sidorenko E.V. Terapiia i trening v kontseptsii ` A. Adlera [Therapy and Training in Concept of A. Adler]. E.V. Sidorenko. — SPb : Rech, 2002. — 34 s.

Viievska M.H. Motyvatsiia profesiinoho samorozvytku u realizatsii stratehii formuvania upravlinskykh kompetentsii [Motivation of Professional self-Realization of Strategy of Managerial Competencies Development]. M.H. Viievska, L.I. Krasovska / Vyshcha shkola, 2010. — # 3/4. — 89–104 s.

Entsyklopediia osvity [Encyclopedia of Education]. [hol. red. V. G. Kremen; Akad. ped. nauk Ukrainy]. —Kyiv : Yurinkom Inter, 2008. — 1040 s.

Slobodchikov V.I. Psikhologiia razvitiia cheloveka [Psychology of Human Development]. V.I. Slobodchikov, E.I. Isaiev. — Moskva : Pressa, 2000. — 123 s.

Hrebeniuk N.V. Osobystisno-oriientovanyi pidkhid u rozvytku indyvidualnosti spivaka [Personality-Oriented Approach to Development of Singer Personality]. N.V. Hrebeniuk. // Naukovyi visnyk NMA imeni P. Chaikovskoho. (14; kn. 6). — K. : Knyha, 2000. — 169 s.

Kulnevich S.V. Pedagogika lichnosti ot kontseptsii do tekhnologyii [Pedagogy of Personality from Concepts to Technologies]. S.V. Kulnevich. — Rostov na Donu : Tvorcheskii tsentr «Uchitel», 2001. — 50 s.

Oleksiuk O.M. Prolehomen pro innovatsinyi prostir mystetskoi osvity v klasychnomu universyteti [Prolegomena of Innovative Environment of Art Education in Classical University]. O.M. Oleksiuk // Ars musicae: muzychno-osvitolohichnyi dyskurs : zb. nauk. pr. / Kyiv. un-t im. B. Hrinchenka ; redkol. : O.M. Oleksiuk (holov. red.), L.L. Khoruzha (zast. holov. red.), I. Kevishas ta in. — K. : Kyiv. un-t im. B. Hrinchenka, 2014. — № 1. — 5–8 s.9.

Ruffo T. Parabola moei zhizni [Parabola of My Life]. T. Ruffo. — Leningrad : Muzyka, 1974. — 20 s.10.

Malciene Zita. Meno studijos — erdve ugdumo dvasingumui aukstojoje mokykloje. Taikomieji Tyrimai, Studijose ir praktikoge, Applied research in studies and practice Nr. 7, Panevezys, 2012. — P. 49–54. — ISSN 2029–1280.

Downloads


Переглядів анотації: 243

Опубліковано

2017-12-21

Як цитувати

Maievska, A. S. (2017). ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКИЙ РОЗВИТОК ЯК СКЛАДОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (2). вилучено із https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/105