ПОСТАНОВКА КОНЦЕРТНОГО НОМЕРА ЯК ЗАСІБ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТА-ВОКАЛІСТА

Автор(и)

Ключові слова:

драматургія, естрадний номер, естрадний співак, постановка концертного номера, режисура, соліст-вокаліст, сольний спів, студент-вокаліст, фахова підготовка.

Анотація

DOI:  https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.13640

У статті проаналізовано мистецтвознавчі, науково-педагогічні та публіцистичні праці вітчизняних і зарубіжних науковців та митців з проблем естради й естрадного виконавства. Визначено завдання вокальної підготовки студентів в умовах університетської освіти та значення вокально-сценічної діяльності у професійному розвитку особистості, охарактеризовано постановку концертного номера як складову фахової підготовки майбутнього соліста-вокаліста. Розкрито сутність понять «концертний номер», «естрадний номер» та художні складові естрадного вокального номера як синтезу мистецтв. Проаналізовано специфіку естрадного вокального виконавства, визначено роль драматургії в естрадному вокальному номері, його специфічні особливості та сценічні якості естрадного співака. Обґрунтовано чинники успішного виступу студента-вокаліста на державному іспиті, структуру випускної програми майбутнього естрадного співака та визначено роль постановки концертного номера у сольному концерті.
 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Bernes M. Glavnoe — nepovtorimost [The Main Thing is Uniqueness]. M. Bernes // Mastera estrady sovetuiut. — M., 1967. — 24–29 s.

Varshavskii Ya. Nastoiashchaia estrada [Real Variety]. Ya. Varshavskii // Estrada bez parada. — M. : Iskusstvo, 1991. — 229–235 s.

Voskresenskii S. Estradnyie zhanry [Variety Genres]. S. Voskresenskii; pod red. R. Pikelia. — M., 1930. — 185 s.

Klitin S. Estradnyie zavedeniia [Variety Institutions]. S. Klitin. — M. : GITIS, 2002. — 352 s.

Klitin S. Estrada: Problemy teorii, istorii i metodiki [Variety Art:: Problems of Theory, History and Methodology]. S. Klitin. — L. : Iskusstvo. — 1987. — 190 s.

Konnikov A.P. Mir estrady [World of Variety Art]. A.P. Konnikov. — M. : Iskusstvo, 1980. — 270 s.

Mykysha M. Praktychni osnovy vokalnoho mystetstva [Practical Basis of Vocal Art]. M. Mykysha. — K., 1985. — 80 s.

Sukharevich V. Obramlenie i soderzhanie [Framing and Content]. V. Sukharevich // Estrada bez parada. — M. : Iskusstvo, 1991. — 192–193 s.

Terikov G.K. Kuplet na estrade [Verse on Stage]. G.K. Terikov. — M. : Iskusstvo, 1987. — 224 s.

Yutsevych Yu.Ye. Muzyka : slovnyk-dovidnyk [Music]. Yu.Ye. Yutsevych. — Ternopil : Navchalna knyha — Bohdan, 2003. — 352 s.

Downloads


Переглядів анотації: 391

Опубліковано

2017-12-21

Як цитувати

Gmyrina, S. V. (2017). ПОСТАНОВКА КОНЦЕРТНОГО НОМЕРА ЯК ЗАСІБ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТА-ВОКАЛІСТА. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (2). вилучено із https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/100