УКРАЇНСЬКИЙ ПІСЕННИЙ ФОЛЬКЛОР У МУЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

Ключові слова:

арт-терапія, психологічність фольклору, український пісенний фольклор, фольклорний вокальний ансамбль.

Анотація

DOI:  https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.12832

Статтю присвячено розгляду педагогічного потенціалу українського пісенного фольклору в аспекті музичного виховання школярів. Зокрема, розглядається мистецька форма фольклорного вокального ансамблю та специфіка його репертуару в зазначеному контексті. Окремо наголошується на арт-терапевтичній складовій українського пісенного фольклору.
 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Antoniuk V.H. Postanovka holosu [Voice Training: teach. guidance]: navch. posib. dlia vyshchykh muz. navch. zakl. / V.H. Antoniuk. — K. : Ukrainska ideia, 2000. — 68 s.

Antoniuk V.H. Formuvannia indyvidualnoho vykonavskoho styliu: kulturno-antropolohichnyi aspekt [Formation of Individual Style of Performing, Cultural and Anthropological Aspects: scientific research]. V. H.Antoniuk: naukove doslidzhennia. — K. : Ukrainska ideia, 1999. — 24 s.

Drobatiuk L.B. Vzaiemozviazok muzyky i slova u formuvanni estetychnykh pochuttiv [Relationship between Music and Speech in Aesthetic Feelings Development]. L.B.Drobatiuk. — K., 1995

Didych H. Vplyv narodnoi muzyky na moralno-estetychne vykhovannia shkoliariv [Influence of Folk Music on Moral and Aesthetic Education of Pupils]. H. Didych // Naukovi zapysky. — 2014 — Vol. 125 — P. 67–70.

Ivanytskyi A. Ukrainskyi muzychnyi folklor [Ukrainian Folk Music]. A. Ivanytskyi.— Vinnytsia : Nova knyha, 2004. — 320 s.

Kozina O. Vplyv ukrainskoi narodnoi pisni na formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv muzyky [Influence of Ukrainian Folk Songs on Development of Professional Competence of Future Music Teachers]. Olena Kozina // Education and Science.— 2014. — № 1 (3). — S. 79–92. — DOI: https://doi.org/10.17853/1994-5639-2014-3-79-92.

Kozyna L.N. Mizhkulturnyi dialoh, yak pedahohichnyi zasib vykhovannia polikulturnosti [Cross-Cultural Dialogue as Pedagogical Way of Multicultural Awareness]. L.Kozyna // Education and Science. — 2014. — № 1 (3). — S. 79–92. — DOI: 10.17853/1994-5639-2014-3-79-92.

Kolessa F. Muzykoznavchi pratsi .[Musicological Works]. F. Kolessa ; pidh. do druku, vstup S.Y. Hrytsy. —К. : Naukova Dumka, 1970. — 592 s.

Oleksiuk O.M. Pedahohika dukhovnoho potentsialu osobystosti: sfera muzychnoho mystetstva : navch. posibnyk .[Pedagogy of Spiritual Potential of Personality: field of music art: teach. manual]. O. M. Oleksiuk, M.M. Tkach. K. : Znannia Ukrainy, 2004. — 264 s.

Shvydkiv H.R. Ukrainski narodni pisni ta romansy v kursi postanovky holosu [Ukrainian Folk Songs and Romances in Course of Voice Training]. H.R. Shvydkiv. — Rivne, 2006. — 130 s.

Downloads


Переглядів анотації: 473

Опубліковано

2017-12-21

Як цитувати

Kablova, T. B., & Pavlova, S. O. (2017). УКРАЇНСЬКИЙ ПІСЕННИЙ ФОЛЬКЛОР У МУЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ШКОЛЯРІВ. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (2). вилучено із https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/98