ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ДЖАЗОВОГО АКОМПАНЕМЕНТУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ У ПРОЦЕСІ ФОРТЕПІАННОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

Ключові слова:

вміння, джазове мистецтво, джазові твори, джазовий акомпанемент, майбутній вчитель музики, методи навчання, фортепіанне навчання.

Анотація

 DOI:  https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.118122

У статті висвітлено шляхи формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання. Розкрито жанрово-стильові особливості сольних фортепіанних джазових стилів, специфіку акомпанування у джазовому тріо. Запропоновано метод та музично-творчі завдання для ефективного формування вмінь джазового акомпанементу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Gnilov B.G. Dzhazovyi pianizm i fortepiannoe iskusstvo [Jazz Piano Technique and Piano Art]. B.G. Gnilov. — M. : Moskovskaia gosudarstvennaia konservatoriia, 2003. — 192 s.

Isakoff S. Gromkaia istoriia fortepiano. Ot Motsarta do sovremennogo dzhaza so vsemi ostanovkami [A Natural History of the Piano: The Instrument, the Music, the Musicians — from Mozart to Modern Jazz and Everything in Between]. S. Isakoff. — M. : OOO «Izdatelstvo AST», 2013. — 480 s.

Kinus Yu.G. Iz istorii dzhazovogo ispolnitelstva [From History of Jazz Performance]. Yu.G. Kinus. — Rostov-na-Donu : Feniks, 2009. — 157 s.

Koroliev O.K. Kratkii entsiklopedicheskiyi slovar dzhaza, rok- i pop-muzyki: terminy i poniatiia [Brief Encyclopedic Dictionary of Jazz, Rock and Pop Music: Terms and Concepts]. O.K. Koroliev. — M. : Muzyka, 2006. — 168 s.

Lubianaia E.V. Tekhniki v fortepiannom dzhaze na rubezhe XX –XXI vekov [Techniques in Piano Jazz at the Turn of 20th and 21st Сenturies]. [Elektronnyi resurs] / E.V. Lubianaia // Sovremennyie problemy nauki i obrazovaniia. — 2014. — № 2. — Rezhim dostupa: https://www.science-education.ru/ru/article/ view?id=12382

Oleksiuk O.M. Muzychno-pedahohichnyi protses u vyshchii shkoli [Musical and Pedagogical Process in Higher Education]. O.M. Oleksiuk, M.M. Tkach. — K. : Znannia Ukrainy, 2009. — 123 s.

Polianskyi V.A. Dzhazovyi pianizm u konteksti styliovykh tendentsii fortepiannoho vykonavstva ХХ st. [Jazz Piano Technique in the Context of Stylistic Tendencies of Piano Performance in 20th c.]. V.A. Polianskyi // Muzychne mystetstvo v osvitolohichnomu dyskursi. — 2016. — № 1. — S. 40 — 45.

Polianskyi V.A. Doba regtaimu [Epoch of Ragtime] : navch. posib. dlia stud. vyshchykh navch. zakladiv / V.A. Polianskyi, T.V. Polianskyi ; Kyivskyi universytet im. Borysa Hrinchenka, Instytut mystetstv. — Vinnytsia : Nova Knyha, 2014. — 208 s.

Polianskyi T.V. Tradytsiinyi dzhaz [Traditional Jazz]. T.V. Polianskyi. — K. : Muz. Ukraina, 2015. — 336 s.

Sardzhent U. Dzhaz : genezis, muzykalnyi yazyk, estetika [Jazz: Genesis, Musical Language, Aesthetics]. U. Sardzhent — M. : Muzyka, 1987. — 296 s.

Sergin Yu.D. Improvizatsiia kak vzaimodeistvie ispolnitelia i slushatelia [Improvisation as Interaction between Performer and Listener]. [Elektronnyi resurs] / Yu.D. Sergin // Vestnik TGU. — 2016. — № 1 (153). — Rezhim dostupa: http://cyberleninka.ru/article/n/improvizatsiya-kak-vzaimodeystvieispolnitelya-i-slushatelya, DOI: https://doi.org/10.20310/1810-0201-2016-21-1(153)-27-32.

Downloads


Переглядів анотації: 330

Опубліковано

2017-12-21

Як цитувати

Pavlenko, A. M. (2017). ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ДЖАЗОВОГО АКОМПАНЕМЕНТУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ У ПРОЦЕСІ ФОРТЕПІАННОГО НАВЧАННЯ. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (2). вилучено із https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/96