ТВОРЧА ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

Ключові слова:

індивідуальність, майбутній учитель образотворчого мистецтва, мотивація, професійний саморозвиток, самовдосконалення, самореалізація, творча індивідуальність, творча індивідуальність учителя, фахова підготовка.

Анотація

 DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.113117

У статті здійснено теоретичний аналіз важливої проблеми мистецько-педагогічної освіти — творчої індивідуальності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва як необхідної складової його професійного саморозвитку. Розкрито загальне значення понять «індивідуальність», «творча індивідуальність», «творча індивідуальність учителя». Виокремлено сутність і основні якості, ознаки творчої індивідуальності вчителя образотворчого мистецтва.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Ananev B.G. Chelovek kak predmet poznaniia [Person as Subject of Cognition]. B.G. Ananev. — L. : Izd-vo Leningradskogo un-ta, 1969. — 339 s.

Bakhtin M.M. Estetika slovesnogo tvorchestva [Aesthetics of Literary Creativity]; [primech. S.S. Averintseva, S.G. Bocharova]. — M. : Iskusstvo,1986. — 444 s.

Gak G.M. Dialektika kollektivnosti i` individualnosti [Dialectics of Collectivity and Identity]. G.M. Gak. —M.,1967. — s 20.

Gilmanov S.A. Tvorcheskaia individualnost uchitelia : ucheb. posobie [Creative Personality of Teacher: Stud. Manual]. — Tiumen : gos. ped. un-t, 1995. — 167 s.

Gnatyshina E.A., Gerdt N.A. Model formirovaniia professionalno-tvorcheskogo potentsiala studentov tvorcheskikh professii. Obrazovanie i nauka [Model of Formation of Professional and Creative Potential of Students of Creative Professions. Education and Science]. — 2015. — № 1 (2). S. 18–27 (in Russian) DOI: https://doi.org/10.17853/1994-5639-2015-2-18-27.

Zabolotska O.O. Teoretiko-metodychni zasady formuvannia indyvidualnosti maibutnikh chytelivslovesnykiv u profesiinii pidhotovtsi [Theoretical and Methodical Principles of Formation of Individuality of Future Teachers in Language Studies in Professional Training] : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia doktora ped. nauk, spets. 13.00.04 «Teoriia ta metodyka profesiinoi osvity». — O. , 2007. —38 s.

Kon I.S. Sotsiologiia lichnosti [Sociology of Personality]. — M. : Politizdat, 1967. — 383 s.

Milto L.O. Formuvannia tvorchoi indyvidualnosti maibutnoho vchytelia v protsesi profesiinoi edahohichnoi pidhotovky [Development of Creative Personality of Future Teachers in Process of Professional Teacher Training] : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. ped. nauk : spetsz. 13.00.04 «Teoriya ta metodyka profesiinoi osvity». — K., 2001. — 20 s.

Otych O.M. Mystetsztvo u systemi rozvytku tvorchoi indyvidualnosti maibutnoho pedahoga profesiinoho navchannia [Art in System of Creative Personality Development of Future Teacher Training] : dys. … d-ra. ped. nauk : 13.00.04 / Otych Olena Mykolaivna; Institut pedahohichnoi osvity i osvity doroslykh Akademii pedahohichnyh nauk Ukrainy. — K., 2009. — 467 s.

Pekhota E.N. Individualnost uchitelia: teoria i praktika: ucheb posobie [Individuality of Teacher: theory and practice: Stud. Manual]. — Nikolaev: Nikolaevskii ped. in-t., 1996. — 144 s.

Romenets` V.A. Psykholohiia tvorchosti : navch. posibnyk [Psychology of Creativity: textbook]. 2-he vyd., dop. — K., 2001. — 288 s.

Downloads


Переглядів анотації: 319

Опубліковано

2017-12-21

Як цитувати

Muzyka, O. Y. (2017). ТВОРЧА ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (2). вилучено із https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/95