ТВОРЧА ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

O. Ya. Muzyka

Анотація


 DOI:               https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.113117

ORCID id:         http://orcid.org/0000-0001-5724-2041

У статті здійснено теоретичний аналіз важливої проблеми мистецько-педагогічної освіти — творчої індивідуальності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва як необхідної складової його професійного саморозвитку. Розкрито загальне значення понять «індивідуальність»,
«творча індивідуальність», «творча індивідуальність учителя». Виокремлено сутність і основні якості, ознаки творчої індивідуальності вчителя образотворчого мистецтва.


Ключові слова


індивідуальність; майбутній учитель образотворчого мистецтва; мотивація; професійний саморозвиток; самовдосконалення; самореалізація; творча індивідуальність; творча індивідуальність учителя; фахова підготовка.

Повний текст:

PDF

Посилання


ДЖЕРЕЛА

Ананьев Б.Г. Человек как предмет познания / Б.Г. Ананьев. — Л. : Изд-во Ленинградского ун-та,

— 339 с.

Бахтин М.М. Эстетика словесного творчества / М.М. Бахтин ; [примеч. С.С. Аверинцева,

С.Г. Бочарова]. — М. : Искусство, 1986. — 444 с.

Гак Г.М. Диалектика коллективности и индивидуальности / Г.М. Гак. — М., 1967. — С. 20.

Гильманов С.А. Творческая индивидуальность учителя : учеб. пособ. / С.А. Гильманов. — Тюмень :

Тюмен. гос. пед. ин-т, 1995. — 167 с.

Гнатышина Е.А. Модель формирования профессионально-творческого потенциала студентов

творческих профессий / Е.А. Гнатышина, Н.А. Гердт // Образование и наука. — 2015. — № 1 (2).

С. 18–27. — DOI: 10.17853/1994-5639-2015-2-18-27.

Заболотська О.О. Теоретико-методичні засади формування індивідуальності майбутніх учителів-

словесників у професійній підготовці : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та ме-

тодика професійної освіти» / О.О. Заболотська. — О., 2007. — 38 с.

Кон И.С. Социология личности / И.С. Кон. — М. : Политиздат, 1967. — 383 с.

Мільто Л.О. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя в процесі професійної

педагогічної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика про-

фесійної освіти» / Л.О. Мільто. — К., 2001. — 20 с.

Отич О.М. Мистецтво у системі розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога про-

фесійного навчання : дис. … д-ра. пед. наук : 13.00.04 / О.М. Отич ; Інститут педагогічної освіти

і освіти дорослих АПН України. — К., 2009. — 467 с.

Пехота Е.Н. Индивидуальность учителя: теория и практика : учеб. пособ. / Е.Н. Пехота. —

Николаев : Николаевский пед. ин-т, 1996. — 144 с.

Роменець В.А. Психологія творчості : навч. посіб. / В.А. Роменець. — 2-ге вид., допов. — К. : Либідь,

— 288 с.

REFERENCES

Ananev B.G. Chelovek kak predmet poznaniia [Person as Subject of Cognition]. B.G. Ananev. — L. : Izd-vo

Leningradskogo un-ta, 1969. — 339 s.

Bakhtin M.M. Estetika slovesnogo tvorchestva [Aesthetics of Literary Creativity]; [primech. S.S. Averintseva,

S.G. Bocharova]. — M. : Iskusstvo,1986. — 444 s.

Gak G.M. Dialektika kollektivnosti i` individualnosti [Dialectics of Collectivity and Identity]. G.M. Gak. —

M.,1967. — s 20.

Gilmanov S.A. Tvorcheskaia individualnost uchitelia : ucheb. posobie [Creative Personality of Teacher:

Stud. Manual]. — Tiumen : gos. ped. un-t, 1995. — 167 s.

Gnatyshina E.A., Gerdt N.A. Model formirovaniia professionalno-tvorcheskogo potentsiala studentov

tvorcheskikh professii. Obrazovanie i nauka [Model of Formation of Professional and Creative Potential

of Students of Creative Professions. Education and Science]. — 2015. — № 1 (2). S. 18–27 (in Russian)

DOI: 10.17853/1994-5639-2015-2-18-27.

Zabolotska O.O. Teoretiko-metodychni zasady formuvannia indyvidualnosti maibutnikh uchytelivslovesnykiv

u profesiinii pidhotovtsi [Theoretical and Methodical Principles of Formation of Individuality

of Future Teachers in Language Studies in Professional Training] : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia

doktora ped. nauk, spets. 13.00.04 «Teoriia ta metodyka profesiinoi osvity». — O. , 2007. — 38 s.

Kon I.S. Sotsiologiia lichnosti [Sociology of Personality]. — M. : Politizdat, 1967. — 383 s.

Milto L.O. Formuvannia tvorchoi indyvidualnosti maibutnoho vchytelia v protsesi profesiinoi pedahohichnoi

pidhotovky [Development of Creative Personality of Future Teachers in Process of Professional Teacher

Training] : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. ped. nauk : spetsz. 13.00.04 «Teoriya ta metodyka

profesiinoi osvity». — K., 2001. — 20 s.

Otych O.M. Mystetsztvo u systemi rozvytku tvorchoi indyvidualnosti maibutnoho pedahoga profesiinoho

navchannia [Art in System of Creative Personality Development of Future Teacher Training] : dys. … d-ra.

ped. nauk : 13.00.04 / Otych Olena Mykolaivna; Institut pedahohichnoi osvity i osvity doroslykh Akademii

pedahohichnyh nauk Ukrainy. — K., 2009. — 467 s.

Pekhota E.N. Individualnost uchitelia: teoria i praktika: ucheb posobie [Individuality of Teacher: theory

and practice: Stud. Manual]. — Nikolaev: Nikolaevskii ped. in-t., 1996. — 144 s.

Romenets` V.A. Psykholohiia tvorchosti : navch. posibnyk [Psychology of Creativity: textbook]. 2-he vyd.,

dop. — K., 2001. — 288 s.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.