РЕГТАЙМ У ТВОРЧОСТІ КОМПОЗИТОРІВ АКАДЕМІЧНОЇ ТРАДИЦІЇ

T. V. Polyanskyi

Анотація


DOI:                 https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.7885

ORCID id:          http://orcid.org/0000-0003-0533-6673

Предметом цієї роботи є аспект проникнення джазових ідіом, зокрема прийомів регтайму, в музику академічної традиції початку XX ст. Основна увага концентрується на творчості найбільш знакових європейських композиторів, перш за все членів відомої французької «Шістки», а також видатних майстрів американської академічної музики. Усе це підкріплено нотними прикладами, що дають цілісне уявлення про предмет дослідження.


Ключові слова


академічна музика; джаз; регтайм; стиль; традиції.

Повний текст:

PDF

Посилання


ДЖЕРЕЛА

Гнилов Б. Джазовый пианизм и фортепианное искусство / Б. Гнилов. — М. : Московская государ-

ственная консерватория им. Чайковского, 2003. — 192 с.

Замороко Н. Джаз и фортепианная музыка первой половины XX века / Н. Замороко, В. Симоненко. —

К. : Муз. Украина, 1989. — 160 с.

Казурова А. Преломление джазовой стилистики в творчестве отечественных композиторов

академической традиции / А. Казурова. — М. : Московская государственная консерватория

им. П.И. Чайковского, 1996.

Конен В. Рождение джаза / В. Конен. — М. : Сов. композитор, 1984. — 310 с.

Корнев П.К. Искусство джаза / П.К. Корнев. — СПб. : Изд-во СПбГУКИ, 2009. — 240 с.

Матюхина М. Влияние джаза на профессиональное композиторское творчество Западной Европы

первых десятилетий XX века : автореф. дис. ... канд. искусствоведения / М. Матюхина. — М., 2003. —

с.

Полянський Т. Традиційний джаз / Т. Полянський. — К. : Муз. Україна, 2015. — 336 с.

Светланова Н. Джаз в произведениях европейских композиторов первой половины XX века:

к проблеме влияния джаза на академическую музыку : автореф. дис. ... канд. искусствоведения /

Н. Светланова. — М., 2006. — 24 с.

Traços do ragtime no choro Segura ele de Pixinguinha: composição, performance e iconografia após

a viagem a Paris em 1922 Ragtime traces in the choro Segura ele [Hold him!] by Pixinguinha: composition,

performance and iconography after the trip to Paris in 1922 Nilton Antônio Moreira Júnior, Fausto Borém

Per Musi. 2011;(23):93-102. — DOI: 10.1590/S1517-75992011000100011

REFERENCES

Gnilov B. Dzhazovyi pianizm i fortepiannoie iskusstvo [Jazz Piano Tecniques and Piano Art].—

М. : Мoskovskaia gosudarstvennaia konservatoriia im. Chaikovskogo; 2003. — 192 s.

Zamoroko N., Simonenko V. Dzhaz i fortepiannaia muzyka pervoi poloviny XX veka [Jazz and Piano Music

of the First Half of 20th Century]. — Kiev: Мuz. Ukraina, 1989. — 160 s.

Каzurova А. Prelomleniie dzhazovoi stilistiki v tvorchestve otechestvennykh кompozitorov аkademicheskoi

traditsii [Refraction of Jazz Stylistics in Heritage of National Composers’ Academic Tradition]. —

Мoskovskaia gosudarstvennaia konservatoriia im. P.I Chaikovskogo. М., 1996.

Коnen V. Rozhdenie dzhaza [Origin of Jass]. — М. : Sov. кompozitor, 1984. — 310 s.

Кornev P.К. Iskusstvo dzhaza [Jazz Art]. –SPb. : Izdatelstvo SPbGUKI. — 240 s.

Маtiukhina М. Vliianiie dzhaza na professionalnoie kompozitorskoie tvorchestvo Zapadnoi Yevropy

pervykh desiatiletii XX veka. Аvtoreferat dissertatsii na soiskanie uchenoi stepeni кandidata

iskusstvovedeniia. — Мoskva, 2003. — 24 s.

Polianskyi Т. Тraditsiynyi dzhaz [Traditional Jazz]. — Кyiv : Мuz. Ukraina, 2015. — 336 s.

Svetlanova N. Аvtoreferat dissertatsii po tеme «Dzhaz v proizvedeniiakh yevropeіskikh kompozitorov

pervoi poloviny XX veka: k probleme vliianiia dzhaza na akademicheskuiu muzyku» [Jazz in Works

of European Composers of the First Half of 20 Century: to the problem of the influence of jazz on academic

music]. — Moskva, 2006. — 24 s.

Traços do ragtime no choro Segura ele de Pixinguinha: composição, performance e iconografia após

a viagem a Paris em 1922 Ragtime traces in the choro Segura ele [Hold him!] by Pixinguinha: composition,

performance and iconography after the trip to Paris in 1922 Nilton Antônio Moreira Júnior, Fausto Borém

Per Musi. 2011;(23):93-102 DOI 10.1590/S1517-75992011000100011.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.