ІННОВАЦІЇ В СУЧАСНІЙ ХОРЕОГРАФІЧНІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

Ключові слова:

дистанційне навчання, інновації, навчальна структура, професійна мистецька освіта, тенденції, хореографічна освіта, фахова підготовка.

Анотація

DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.5961

У статті описано історію вивчення питань мистецької освіти, проаналізовано сучасну систему вищої хореографічної підготовки. Представлено актуальні форми університетських занять, зокрема нововведення ХХІ ст. у викладанні фахових дисциплін та підготовці спеціалістів-хореографів.
 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Bekh I.D. Emotsiini peredumovy mystetskoho svitohliadu osobystosti [Emotional Preconditions of Person`s Art World]. I.D. Bekh // Teoretychni ta metodychni zasady neperervnoi mystetskoi osvity: zb. materialiv nauk.-metodol. seminaru.— Chernivtsi, 2007. — S. 14–15.

Dychkovska I.М. Innovatsiyni pedahohichni tekhnolohii [Innovative Educational Technology] : navchalnyi posibnyk /I.М. Dychkovska. –K., 2004. — 352 s.

Entsyklopediia osvity /Akad.ped.nauk Ukrainy; hol.red. V.H. Kremen. — K.: Yurinkom Inter, 2008. — S. 338–340.

Holenkova Yu.V. Vplyv zasobiv rytmiky i khoreohrafii na fizychnu pidhotovlenist ditei molodshoho shkilnoho viku [Influence of Rhythm and Choreography on Physical Fitness of Primary School Children]. Holenkova Yu.V., Palchuk N.I. // Teoriіa ta metodyka fizychnoho vykhovannia.— 2014. — № 3. —S. 39–43. DOI: http://dx.doi.org/10.17309/ tmfv.2014.3.1106

Makarova L.N. Trebovaniia k kompetentnostnoi modeli budushchego khoreografa [Requirements for a Competence Model of Future Choreographer]. Liudmila Nikolaevna Makarova, Marina Nikolaevna Yurieva // Vysshee obrazovanie segodnia. — # 4. — 2010. — S. 50–53.

Downloads


Переглядів анотації: 276

Опубліковано

2017-12-21

Як цитувати

Vyetrynska, A. V. (2017). ІННОВАЦІЇ В СУЧАСНІЙ ХОРЕОГРАФІЧНІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (2). вилучено із https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/86