ДІАГНОСТИКА КОМПЕТЕНЦІЙ У МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ: ЗАРУБІЖНИЙ ТА УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД

Автор(и)

Ключові слова:

діагностика компетенцій учителів музики, компетенції вчителів музики, учителі музики.

Анотація

 DOI:  https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.3945

У статті проаналізовано зарубіжний досвід застосування інструментарію для діагностування компетенцій у країнах Євросоюзу (Федеративна Республіка Німеччина, Австрія, Швейцарія) та США. Виявлено сутність спільних підходів до розробки та впровадження діагностичного інструментарію у підготовку майбутніх учителів музики: основою розробки діагностичних засобів є галузевий стандарт, що реалізує компетентнісний підхід та комплекс ключових компетенцій; додаткові компетенції висвітлюють специфіку підготовки бакалавра, його спеціалізацію; розробкою діагностичного інструментарію займаються міністерства, інститути та лабораторії педагогічного та психологічного спрямування. З’ясовано, що в Україні відсутність галузевого стандарту на компетентнісній основі гальмує розробку і впровадження діагностичного інструментарію. Запропоновано авторське термінологічне визначення загальнопрофесійних та спеціалізовано-професійних компетенцій учителя музичного мистецтва, а також інструментарій педагогічної діагностики для визначення результатів освітньої діяльності майбутніх фахівців.
 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Kak uchat muzyke za rubezhom [How Music is Tought Abroad]. sost., avt. predisl. D. Dzh. Khargrivz, A. K. Nort. — Moskva : Izdatelskii dom «Klassika-XXI», 2009. — 208 s.

Kuznetsova O.Yu. Tendentsii rozvytku universytetskoi osvity u Nimechchyni u druhiy polovyni XX stolittia [Trends in University Education in Germany in the Second Half of the 20 century. O.Yu. Kuznetsova // Teoretychni pytannia kultury, osvity ta vykhovannia. — 2013. — № 47. — S. 64–68.

Matvieieva O.O. Teoretyko-metodychni zasady pedahohichnoi diahnostyky yakosti vyshchoi muzychnopedahohichnoi osvity [Theoretical and Methodological Basis of Educational Diagnosis of High Quality Music-Teacher Education]. O.O. Matvieieva. — Kharkiv : Shchedra Sadyba plius, 2014. — 438 s.

Metodychni rekomendatsii shchodo vyvchennia predmetiv khudozhno-estetychnoho tsyklu u 2014–2015 rr. [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : www.mon.gov.ua

Natsionalna ramka kvalifikatsii yak instrument zabezpechennia yakosti osvity (kontseptualnyi, normatyvnyi i metodolohichnyi aspekty) [Elektronnyi resurs] / V. I. Luhovyy. — Rezhym dostupu: www.tempus.org.ua/uk/korysna...qa.../download.html

Maurer, Hanspeter, Garzeler, Beat (Hrsg.): Handbook Competencies. Berne: hep Verlag, 2005. — № 4. — 32 р.

Methods, Techniques and Tools to Diagnose Competences, Cross Border Seminar Warsaw, 141–5 May 2013, National Centre For Supporting Vocational And Continuing Education. — 2013. — 144 р.

Mosberger, Brigitte Age has a Future – Information for Older Workers (45+). Vienna 2009. http://www.forschungsnetzwerk.at/downloadpub/AMS_PH_Kompetenzbilanzierung_Portfolio.pdf

National Association of Schools of Music / Handbook 2015–2016 — Reston, Virginia, 20190–5248. — 279 p.

Texas Examinations of Educator Standards (TExES) program, preparation manual. — 2014, Texas education agency. — 58 p.

Zürcher, Reinhard A Sociomaterial Model of the Teaching-Learning Continuum – In: European Journal of Research on Education and Learning of Adults 6 (2015) 1, S. 73–90 — URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-106828. — DOI: 10.3384/rela.2000-7426.rela0139.

Downloads


Переглядів анотації: 292

Опубліковано

2017-12-21

Як цитувати

Matveeva O. О. (2017). ДІАГНОСТИКА КОМПЕТЕНЦІЙ У МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ: ЗАРУБІЖНИЙ ТА УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (2). вилучено із https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/82