ЗАСОБИ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ МУЗИКИ СЕРЕД МОЛОДІ ЯК ВАЖЛИВИЙ ФАКТОР ПРОТИДІЇ "МАКДОНАЛЬДИЗАЦІЇ" ГЛОБАЛІЗОВАНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

Ключові слова:

засоби популяризації музики, глобальна культура, музична освіта.

Анотація

DOI:   https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.1424

Популяризацію мистецьких смаків як процес нині не можна вивчати поза проблемами глобалізації. Враховуючи погляди сучасної молоді на так звану «класичну музику», видається необхідним формувати більш високі естетичні запити молодого покоління, ніж ті, що забезпечуються комерційним розважальним ринком. Важливої ролі у цьому процесі набуває мистецька освіта, зокрема музична, — не стільки виховання професійних музикантів, як загальна музична освіта у школі, що доступна більшості громадян. Дитячі школи мистецтв та музичні класи в мистецьких коледжах мають готувати випускників до навчальної діяльності, забезпечувати їх інструментами подальшого формування суспільних мистецьких смаків. Не менш важливим є навчити батьків та відповідальних осіб того, наскільки важливим є музичне мистецтво для розвитку дитини. Такими, здавалося б, простими, але дієвими засобами можливо сформувати загальне усвідомлення того, що музика є не «елітарною розвагою», а важливим елементом формування індивідуальності та інтелектуальних здібностей сучасних дітей та підлітків.


 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Kevin C. Costley. The Link Between Musical and Academic Achievement of Young Children Internet publication of 15, January 2011. (The author works at Arkansas Tech University, College of Education, at the pre-school education department).

C. Costley. Informing Others about Music Education. Music Educator’s Journal , Vol. 74 (8), pp. 30-33.

M. Breen The End of the World as We Know it: Popular Music's Cultural Mobility. Cultural Studies, Vol. 9, Issue 3, 01.10.1995, pp. 486-504.

Sounds of Learning The Impact of Music Education Open Letter from Mary Luerhsen, International Foundation for Music Research and Soloproject; https://www.nammfoundation.org/sites/default/files/Sounds%20of%20Learning_The%20Impact%20of%20Music%20Education.pdf

G. T. Alpesova. Music Education Problems of Traditional Musicians in Kazakhstan at the Turn of the 21st Sentury The Sixteenth Annual Central Eurassian Studies Conference. Indiana University, USA, 2009; p. 17.

Math-Physic school in Almaty (Частная Физико-Математическая Школа Тамос Эдьюкейшн, Almaty, Kazachstan; http://tamos-education. kz/muzykalno-horeo/ seen 19.03.2017). : https://www.o-etstve.ru/forteachers/kindergarten/artesthetic-development/16159.html seen 19.03.2017.

Tsetsentsolmon, B. (2015). Music in Cultural Construction: Nationalisation, Popularisation and Commercialisation of Mongolian Music. “Inner Asia” Vol. 17, Issue 1, 21.04.2015, pp. 118–140.

Peter Achterberg, Johan Heilbron, Dick Houtman, and Stef Aupers A Cultural Globalization of Popular Music? American, Dutch, French, and German Popular Music Charts (1965 to 2006) American Behavioral Scientist 55(5) 589–608; http://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/0002764211398081, seen 24.03.2017, DOI: https://doi.org/10.1177/0002764211398081

Kate Bush, The Kick Inside [CD-ROM], EMI 1978, ISBN 077774601221ROM, The Dreaming [CD-ROM], EMI 1982, ISBN 077774636124).

The research available on the website of company registered in Hamburg Statista GmbH https://www.statista.com/statistics/188910/us-musicalbum-sales-by-genre-2010/, seen 22.03.2017.

Research conducted by Australian Recording Industry Association Ltd. Sales by Region and Genre for the Years Ended 31 December 2006-2015 http://www.aria.com.au/pages/statistics.htm, seen 22.03.2017.

C. Hoffer, C. (1988) op. cit. pp. 30-33.

Among others: Lawrence Parsons, Peter Fox, and Donald Hodges Neural Basis of the Comprehension of Musical Melody, Harmony, and Rhythm the article presented during the conference of Society for Neuroscience, Los Angeles, November 1998.

Frank Wilson, Tone Deaf and All Thumbs? New York: Viking, 1986, p. 2.

N.Jacoby, Merav Ahissar What does It take to Show that a Cognitive Training Procedure is Useful? A Critical Evaluation „Progress in Brain Research”, Vol. 207, p. 132; ISSN 0079-6123, http://dx.doi.org/10.1016/B978-0-444-63327-9.00004-7, seen 21.04.2015.

Seth Riggs Vocal Studio; Seth Riggs, Singing for the Stars, Alfred Music, 1992.

Morrison, S.J. (1994). Music Students and Academic Growth. Music Educators Journal, 81 (2), pp. 33-36.

Cardarelli, D.M. (2003). The Effects of Music Instrumental Training on Performance on the Reading and Mathematics Portions of the Florida Comprehensive Achievement Test for Third-grade Students, PhD dissertation University of Central Florida “Dissertation Abstracts International”, 64 (10), p. 3624A.

Schneider, T.W., Klotz, J. (2000). The Impact of Music Education and Athletic Participation on Academic Achievement ERIC Document Reproduction Service No. ED448186.

Palos-Tuley, B. (2003). An Examination of the Relationship Between Fine Arts Experiences and Creative Thinking, Academic Self-concept, and Academic Achievement of Hispanic Students in Grades 3, 4, and 5 in Selected South Texas Schools, PhD dissertation, Texas A & M University, Dissertation Abstracts International, 65 (01), p. 008A.

Lamb, S.J., Gregory, A.H. (1993). The Relationship between Music and Reading in Beginning Readers. Educational Psychology: An International Journal of Experimental Educational Psychology, 13 (1), pp. 19-27.

Chan, A.S., Ho, Y.C., Cheung, M.C. (1998). Music Training Improves Verbal Memory. Nature, 396, pp. 128-129;Ho, Y.C., Cheung, M.C., Chan , A.S. (2003.) Music Training Improves Verbal but not Visual Memory Cross-Sectional and Longitudinal Explorations in Children, Neuropsychology, 17 (3), pp. 439-450.

Vaughn, K. (2000). Music and Mathematics: Modest Support for the Oft-Claimed Relationship, Journal of Aesthetic Education, 34 (3-4), pp. 149-166.

Santos-Luiz, C. The Learning of Music as a Means to Improve Mathematical Skills [w]. Proceedings of the International Symposium on Performance Science 2007 ed. Aaron Williamon AEC 2007, ISBN 978-90-9022484-8, pp. 135-140.

Leng, X., Shaw, G.L. (1991). Toward a Neural Theory of Higher Brain Function Using Music as a Window. Concepts in Neuroscience, 2, pp. 229-258.

Rodrigues, A.C., Loureiro, M.A., Caramelli P. (2013). Long-Term Musical Training may Improve Different Forms of Visualattention Ability. Brain and Cognition, 82, pp. 229–235

Groussard, M., Viader, F., Landeau, B., Desgranges, B., Eustache, F., Platel H. (2014). The Effects of Musical Practice on Structural Plasticity: The Dynamics of Grey Matter Changes. Brain and Cognition, 90 (2014), pp. 174–180.

Donald, A. Hodges. (Sep., 2000). Implications of Music and Brain Research. Music Educators Journal, Vol. 87, No. 2, Special Focus: Music and the Brain, pp. 17-22; http://www.jstor.org/stable/3399643 seen 01.04.2014.

Silvia, P.J., Thomas, K.S., Nusbaum, E.C., Beaty, R.E., Hodges, D.A. How Does Music Training Predict Cognitive Abilities? A Bifactor Approach to Musical Expertise and Intelligence. Psychology of Aesthetics, Creativity, and the Arts, Vol. 10, Issue 2, 01.05.2016, pp. 184-190; DOI: https://doi.org/10.1037/aca0000058.

Voyajolu, A., Ockelford A. (2016). Sounds of Intent in the Early Years: A Proposed Framework of Young Children’s Musical Development. Research Studies in Music Education, Vol. 38 (1) pp. 93–113.

V. Krupp-Schleußner, V., Lehmann-Wermser A. (2016). An instrument for Every Child: a Study on Long-Term Effects of Extended Music Education in German Primary Schools. Music Education Research, Published online: 03.11.2016; DOI: 10.1080/14613808.2016.1249361; http://dx.doi.org/10.1080/14613808.2016.1249361.

Сусленкова Лариса Владимировна, музыкальный руководитель квалификационной категории ясли-сада №8 «Теремок», город Экибастуз Павлодарской области, Республика Казахстан; https://www.o-detstve.ru/forteachers/kindergarten/artesthetic-development/16159.html seen 25.03.2017.

Downloads


Переглядів анотації: 493

Опубліковано

2017-12-21

Як цитувати

Марквіца, В. (2017). ЗАСОБИ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ МУЗИКИ СЕРЕД МОЛОДІ ЯК ВАЖЛИВИЙ ФАКТОР ПРОТИДІЇ "МАКДОНАЛЬДИЗАЦІЇ" ГЛОБАЛІЗОВАНОЇ КУЛЬТУРИ. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (2). вилучено із https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/79