СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ВІДКРИТІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ: УМОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Автор(и)

Ключові слова:

мистецька освіта, особистісна мотивація, педагогічні умови, професійні досягнення.

Анотація

DOI:  https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.813

У статті розкриваються проблеми забезпечення соціально-педагогічної відкритості мистецької освіти на основі досягнення взаємодії особистісної мотивації і професійного цілепокладання студентів у процесі підготовки. Визначено педагогічні умови і методи спонукання студентів до самореалізації шляхом активізації їхньої творчої діяльності, а також за допомогою особливостей впровадження інтеграційних підходів до набуття особистістю індивідуального і суспільно зорієнтованого досвіду у фаховій діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Bekh I.D. Osobystist u prostori dukhovnoho rozvytku [Personality in the Area of Spiritual Development]: navch. posibnyk / I.D. Bekh. — K. : Akademvydav, 2012. — 256 s. — (Seriia “Alma-matir”).

Demir M.I. Uprovadzhennia hermenevtychnoho pidkhodu v navchalno-vykhovnyi protses yak pedahohichna umova formuvannia interpretatsiinoii kultury maibutnoho vchytelya muzyky [Introduction of Hermeneutical Approach to Educational Process as a Pedagogical Condition of Forming of the Interpretive Culture of Future Music Teachers]. [Elektronnyi resurs]. M.I. Demir // Narodna osvita. — 2015. — № 3 (27). — Rezhym dostupu: http//www.narodnaosvita.ua/page_page_id=3710

Ziazun I.A. Intehratsiina funktsiia kulturnoi paradyhmy [Integration Feature of the Cultural Paradigm]. Ivan Andriiovych Ziazun // Profesiino-khudozhnia osvita Ukrainy : zb. nauk. pr. / redkol. : I.A. Ziazun, V.O. Radkevych, N.M. Chepurna [ta in.]. — K. ; Cherkasy : Cherkaskyi TsNTEI, 2008. — Vyp. V. — S. 3–13.

Komarovska O. A. Khudozhnii obraz yak vektor stvorennia khudozhnio-osvitnoho prostoru mystetskoho navchalnoho zakladu [Artistic Image as a Vector of Creation of Artistic and Educational Environment of Art Educational Institutions]. O.A. Komarovska // Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka : zb. nauk. pr. — Kamianets-Podilskyi : Vydavets PP. Zvoleiko D.H., 2011. — Vyp. 9. — S. 210–215.

Konovets S.V. Teoretychni i metodychni osnovy tvorchoho rozvytku maibutnikh uchyteliv obrazotvorchoho mystetstva u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Theoretical and Methodological Basis of Creative Development of Future Teachers of Fine Art in Higher Education] : dys. … dokt. ped. nauk : 13.00.04 «Teoriia i metodyka profesiinoi osvity» / S.V. Konovets ; NAPN Ukrainy, In-t ped. osvity i osvity doroslykh. — K. : 2012. — 472 s.

Leontev D.A. Dukhovnost, samorehuliatsiia i tsennosti [Spirituality, Self-regulation and Values]. D.A. Leontiev // Gumanitarnyie problemy sovremennoi psykhologii [Humanitarian Problems of Modern Psychology] (Izvestiia Taganrogskogo gosudarstvennogo radiotekhnicheskogo universiteta). — 2005. — № 7. — S. 16–21.

Moliako V.A. Tvorcheskaia konstruktologiia (prolegomeny) [Creative Constructopedia (Prolegomena)]. V.A. Moliako. — K. : Osvita Ukrainy, 2007. — 388 s.

Oleksyuk O. M. Tsinnisno-smyslova interpretatsiia yak tvorcha samorealizatsiia muzykanta-vykonavtsia [Value-semantic Interpretation as Creative Realization of Musician-Performer]. O.M. Oleksiuk // Vykonavske muzykoznavstvo : nauk. visnyk Nats. muz. akad. Ukrainy im. P.I. Chaikovskoho. — Vyp. 82. — 2009. — S. 295–302.

Orlov V.F. Profesiine stanovlennia maibutnikh vchyteliv mystetskykh dystsyplin: teoriia i tekhnolohiia [Professional Development of Future Teachers of Arts Disciplines: Theory and Technology]. V.F. Orlov. — K. : Naukova dumka, 2003. — 263s.

Petrovskii A.V. Potrebnost byt lichnostiu : fragment glavy “Kategoriia lichnosti” [Need to Be a Person : Abstract from the Chapter of the “Category of Personality”]. A.V. Petrovskyi // Osnovy teoreticheskoi psikhologii / A.V. Petrovskii, M.G. Yaroshevskii. — M., 1998. — S. 246–255.

Rybalka V.V. Tvorchi zasady rozvytku osobystosti suchasnoi molodi [Creative Principles for the Development of the Personality of Modern Youth]. V.V. Rybalka // Kreatyvna pedahohika. — Vinnytsia: Akademiia mizhnarodnoho spivrobitnytstva z kreatyvnoi pedahohiky, 2012. — Vyp. 5. — S. 84–91.

Rubinshtein S.L. Bytie i soznanie. Chelovek i mir [Being and Consciousness. Human and the World]. S.L. Rubinshtein. — SPb. : Piter, 2003. — 512 s.

Teplov B.M. Sposobnosti i odarennost [Abilities and Gift]. B.M. Teplov // Problemy individualnykh razlichii / B.M. Teplov. — M., 1961. — S. 9–20.

Mednitsk S.A. The Assotsiative Basis of the Tsreative Process / Mednitsk, Sarnoff // Psychologitsal review, Vol. 69(3), May 1962, p. 220–232.

Rogers N. Creative Connection / N. Rogers. — Polo Alto Stsiense & Behavior Books, Ints., 1993.

Downloads


Переглядів анотації: 364

Опубліковано

2017-12-21

Як цитувати

Padalka, G. M. (2017). СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ВІДКРИТІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ: УМОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, (2). вилучено із https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/78