СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ВІДКРИТІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ: УМОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

G. M. Padalka

Анотація


DOI:            https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.813

ORCID id:     http://orcid.org/0000-0002-3696-2901

У статті розкриваються проблеми забезпечення соціально-педагогічної відкритості мистецької освіти на основі досягнення взаємодії особистісної мотивації і професійного цілепокладання студентів у процесі підготовки. Визначено педагогічні умови і методи спонукання студентів до самореалізації шляхом активізації їхньої творчої діяльності, а також за допомогою особливостей впровадження інтеграційних підходів до набуття особистістю індивідуального і суспільно зорієнтованого досвіду у фаховій діяльності.


Ключові слова


мистецька освіта, особистісна мотивація, педагогічні умови, професійні досягнення.

Повний текст:

PDF

Посилання


ДЖЕРЕЛА

Бех І.Д. Особистість у просторі духовного розвитку : навч. посіб. / І.Д. Бех. — К. : Академвидав,

— 256 с. — (Серія «Альма-матер»).

Демір М.І. Упровадження герменевтичного підходу в навчально-виховний процес як педагогічна

умова формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики [Електронний ре-

сурс] / М.І. Демір // Народна освіта.— 2015. — № 3 (27). — Режим доступу : http//www.narodnaosvita.

ua/page_page_id=3710.

Зязюн І.А. Інтеграційна функція культурної парадигми / І.А. Зязюн // Професійно-художня освіта

України : зб. наук. пр. / редкол.: І.А. Зязюн, В.О. Радкевич, Н.М. Чепурна [та ін.]. — К.; Черкаси :

Черкаський ЦНТЕІ, 2008. — Вип. V. — С. 3–13.

Комаровська О.А. Художній образ як вектор створення художньо-освітнього простору мистецько-

го навчального закладу / О.А. Комаровська // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр. —

Кам’янець-Подільський : Видавець ПП Зволейко Д.Г., 2011. — Вип. 9. — С. 210–215.

Коновець С.В. Теоретичні і методичні основи творчого розвитку майбутніх учителів образотвор-

чого мистецтва у вищих навчальних закладах : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методи-

ка професійної освіти» / С.В. Коновець ; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К.,

— 472 с.

Леонтьев Д.A. Духовность, саморегуляция и ценности / Д.А. Леонтьев // Гуманитарные проблемы

современной психологии (Известия Таганрогского государственного радиотехнического универ-

ситета). — 2005. — № 7. — С. 16–21.

Моляко В.А. Творческая конструктология (пролегомены) / В.А. Моляко. — К. : Освіта України,

— 388 с.

Олексюк О.М. Ціннісно-смислова інтерпретація як творча самореалізація музиканта-вико-

навця / О.М. Олексюк // Виконавське музикознавство : наук. вісник Нац. муз. акад. України

ім. П.І. Чайковського. — 2009. — Вип. 82.— С. 295–302.

Орлов В.Ф. Професійне становлення майбутніх вчителів мистецьких дисциплін: теорія і техноло-

гія / В.Ф. Орлов. — К. : Наукова думка, 2003. — 263 с.

Петровский А.В. Потребность быть личностью : фрагмент главы «Категория личности» /

А.В. Петровский // Основы теоретической психологии / А.В. Петровский, М.Г. Ярошевский. — М.,

— С. 246–255.

Рибалка В.В. Творчі засади розвитку особистості сучасної молоді / В.В. Рибалка // Креативна

педагогіка. — Вінниця : Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки, 2012. —

Вип. 5. — С. 84–91.

Рубинштейн С.Л. Бытие и сознание. Человек и мир / С.Л. Рубинштейн. — СПб. : Питер, 2003. —

с.

Теплов Б.М. Способности и одаренность / Б.М. Теплов // Проблемы индивидуальных различий /

Б.М. Теплов. — М., 1961. — С. 9–20.

Mednitsk S.A. The Assotsiative Basis of the Tsreative Process / Mednitsk, Sarnoff // Psychologitsal Review,

Vol. 69(3), May 1962, p. 220–232.

Rogers N. Creative Connection / N. Rogers. — Polo Alto Stsiense & Behavior Books, Ints., 1993.

REFERENCES

Bekh I.D. Osobystist u prostori dukhovnoho rozvytku [Personality in the Area of Spiritual Development]:

navch. posibnyk / I.D. Bekh. — K. : Akademvydav, 2012. — 256 s. — (Seriia “Alma-matir”).

Demir M.I. Uprovadzhennia hermenevtychnoho pidkhodu v navchalno-vykhovnyi protses

yak pedahohichna umova formuvannia interpretatsiinoii kultury maibutnoho vchytelya

muzyky [Introduction of Hermeneutical Approach to Educational Process as a Pedagogical

Condition of Forming of the Interpretive Culture of Future Music Teachers]. [Elektronnyi

resurs]. M.I. Demir // Narodna osvita. — 2015. — № 3 (27). — Rezhym dostupu:

http//www.narodnaosvita.ua/page_page_id=3710

Ziazun I.A. Intehratsiina funktsiia kulturnoi paradyhmy [Integration Feature of the Cultural Paradigm].

Ivan Andriiovych Ziazun // Profesiino-khudozhnia osvita Ukrainy : zb. nauk. pr. / redkol. : I.A. Ziazun,

V.O. Radkevych, N.M. Chepurna [ta in.]. — K. ; Cherkasy : Cherkaskyi TsNTEI, 2008. — Vyp. V. — S. 3–13.

Komarovska O. A. Khudozhnii obraz yak vektor stvorennia khudozhnio-osvitnoho prostoru mystetskoho

navchalnoho zakladu [Artistic Image as a Vector of Creation of Artistic and Educational Environment

of Art Educational Institutions]. O.A. Komarovska // Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka : zb. nauk.

pr. — Kamianets-Podilskyi : Vydavets PP. Zvoleiko D.H., 2011. — Vyp. 9. — S. 210–215.

Konovets S.V. Teoretychni i metodychni osnovy tvorchoho rozvytku maibutnikh uchyteliv obrazotvorchoho

mystetstva u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Theoretical and Methodological Basis of Creative

Development of Future Teachers of Fine Art in Higher Education] : dys. … dokt. ped. nauk : 13.00.04

«Teoriia i metodyka profesiinoi osvity» / S.V. Konovets ; NAPN Ukrainy, In-t ped. osvity i osvity doroslykh. —

K. : 2012. — 472 s.

Leontev D.A. Dukhovnost, samorehuliatsiia i tsennosti [Spirituality, Self-regulation and Values].

D.A. Leontiev // Gumanitarnyie problemy sovremennoi psykhologii [Humanitarian Problems of Modern

Psychology] (Izvestiia Taganrogskogo gosudarstvennogo radiotekhnicheskogo universiteta). — 2005. —

№ 7. — S. 16–21.

Moliako V.A. Tvorcheskaia konstruktologiia (prolegomeny) [Creative Constructopedia (Prolegomena)].

V.A. Moliako. — K. : Osvita Ukrainy, 2007. — 388 s.

Oleksyuk O. M. Tsinnisno-smyslova interpretatsiia yak tvorcha samorealizatsiia muzykanta-vykonavtsia

[Value-semantic Interpretation as Creative Realization of Musician-Performer]. O.M. Oleksiuk //

Vykonavske muzykoznavstvo : nauk. visnyk Nats. muz. akad. Ukrainy im. P.I. Chaikovskoho. — Vyp. 82. —

— S. 295–302.

Orlov V.F. Profesiine stanovlennia maibutnikh vchyteliv mystetskykh dystsyplin: teoriia i tekhnolohiia

[Professional Development of Future Teachers of Arts Disciplines: Theory and Technology]. V.F. Orlov. —

K. : Naukova dumka, 2003. — 263s.

Petrovskii A.V. Potrebnost byt lichnostiu : fragment glavy “Kategoriia lichnosti” [Need to Be a Person :

Abstract from the Chapter of the “Category of Personality”]. A.V. Petrovskyi // Osnovy teoreticheskoi

psikhologii / A.V. Petrovskii, M.G. Yaroshevskii. — M., 1998. — S. 246–255.

Rybalka V.V. Tvorchi zasady rozvytku osobystosti suchasnoi molodi [Creative Principles

for the Development of the Personality of Modern Youth]. V.V. Rybalka // Kreatyvna pedahohika. —

Vinnytsia: Akademiia mizhnarodnoho spivrobitnytstva z kreatyvnoi pedahohiky, 2012. — Vyp. 5. —

S. 84–91.

Rubinshtein S.L. Bytie i soznanie. Chelovek i mir [Being and Consciousness. Human and the World].

S.L. Rubinshtein. — SPb. : Piter, 2003. — 512 s.

Teplov B.M. Sposobnosti i odarennost [Abilities and Gift]. B.M. Teplov // Problemy individualnykh

razlichii / B.M. Teplov. — M., 1961. — S. 9–20.

Mednitsk S.A. The Assotsiative Basis of the Tsreative Process / Mednitsk, Sarnoff // Psychologitsal Review,

Vol. 69(3), May 1962, p. 220–232.

Rogers N. Creative Connection / N. Rogers. — Polo Alto Stsiense & Behavior Books, Ints., 1993.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.