ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ СИНЕСТЕЗІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ІНТЕГРОВАНИХ УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

O. K. Rakhmanova

Анотація


DOI:                     https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.15053

ORCID id:              http://orcid.org/0000-0002-3356-2611

Статтю присвячено аналізу та розкриттю методологічної сутності поняття «педагогічні умови», виявленню педагогічних умов, які впливають на процес розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів та розкривають особливості їхньої художньо-творчої синестезійності і креативного потенціалу на інтегрованих уроках музичного мистецтва, що сприяє свідомій орієнтації в системі художніх цінностей.


Ключові слова


педагогічні умови; синестезія; синестезійність; молодші школярі; інтегровані уроки музичного мистецтва.

Повний текст:

PDF

Посилання


ДЖЕРЕЛА

Галеев Б.М. Содружество чувств и синтез искусств / Б.М. Галеев. — М. : Знание, 1982. — С. 61.

Масол Л.М. Методика навчання у початковій школі : посіб. для вчителів / Л.М. Масол, О.В. Гайдамака,

Е.В. Бєлкіна, О.В. Калініченко, І.В. Руденко. — Х. : Веста; Ранок, 2006. — С. 256.

Надолінська Т.В. Ігрові педагогічні технології в професійній діяльності педагога-музиканта /

Т.В. Надолінська // Мистецтво та освіта : наук.-метод. журн. — 2014. — № 1. — С. 8–32.

Nathan Witthoft, Jonathan Winawer, David M Eagleman. Prevalence of Learned Grapheme-Color

Pairings in a Large Online Sample of Synesthetes. PLoS ONE. 2015;10(3):e0118996. DOI: 10.1371/journal.

pone.0118996.

A. Das, J.G. Franca, R. Gattass, J.H. Kaas, M.A.L. Nicolelis, C. Timo-Iaria, C.D. Vargas, N.M. Weinberger,

E. Volchan. The Brain Decade in Debate: VI. Sensory and motor maps: dynamics and plasticity /

Brazilian Journal of Medical and Biological Research. 2001;34(12):1497-1508. DOI: 10.1590/S0100-

X2001001200001.

Árni Gunnar Ásgeirsson, Maria Nordfang, Thomas Alrik Sørensen. Components of Attention in Grapheme-

Color Synesthesia: A Modeling Approach. // PLoS ONE. 2015;10(8):e0134456. DOI: 10.1371/journal.

pone.0134456.

REFERENCES

Galeev B.M. Sodruzhestvo chuvstv i sintez iskusstv [The Fellowship of Senses and Synthesis of Arts].

Moscow: Znanie, 1982. — S. 61 (in Russian).

Masol L.M. Metodyka navchannia u pochatkovii shkoli : posibnyk dlia vchyteliv [Teaching Technique

in Primary Schools: the study guide for teachers]. Kharkiv: Vesta «Ranok» 2006. — S. 256 (in Ukrainian).

Nadolinska T.V. Ihrovi pedahohichni tekhnolohii v profesiinii diialnosti pedahoha-muzykanta [Game and

Pedagogical Technologies in Professional Activity of Teacher and Musician]. Mystetstvo ta osvita: Nauk.-

metod. zhurn. — 2014. — № 1. — С. 8–32 (in Ukrainian).

Nathan Witthoft, Jonathan Winawer, David M Eagleman. Prevalence of Learned Grapheme-Color

Pairings in a Large Online Sample of Synesthetes. PLoS ONE. 2015;10(3):e0118996 DOI 10.1371/journal.

pone.0118996.

A. Das, J.G. Franca, R. Gattass, J.H. Kaas, M.A.L. Nicolelis, C. Timo-Iaria, C.D. Vargas, N.M. Weinberger,

E. Volchan. The Brain Decade in Debate: VI. Sensory and motor maps: dynamics and plasticity /

Brazilian Journal of Medical and Biological Research. 2001;34(12):1497-1508. DOI: 10.1590/S0100-

X2001001200001.

Árni Gunnar Ásgeirsson, Maria Nordfang, Thomas Alrik Sørensen. Components of Attention in Grapheme-

Color Synesthesia: A Modeling Approach. // PLoS ONE. 2015;10(8):e0134456. DOI: 10.1371/journal.

pone.0134456.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.