ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТСЬКИМ ХОРОВИМ КОЛЕКТИВОМ В КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

S. M. Ryabinko

Анотація


DOI:                 https://doi.org/10.28925/2518-766X.20172.14549

ORCID id:         http://orcid.org/0000-0003-3489-0606

 

Статтю присвячено дослідженню актуальної сучасної педагогічної проблеми — підготовки студентів до організації вокально-хорової роботи в школі. Виявлені основні теоретико-методичні підходи до розв’язання сучасних проблем вокально-хорової роботи та підготовки майбутнього вчителя музики у контексті сучасних вимог до вищої мистецької освіти. Визначено комплекс функцій, методів та засобів підготовки студентів до організації вокально-хорової роботи школярів.


Ключові слова


вокально-хорова робота; методична підготовка; мистецька освіта; студентський хор.

Повний текст:

PDF

Посилання


ДЖЕРЕЛА

Антонюк В.Г. Украинская вокальная школа: этнокультурологический аспект : моногр. /

В.Г. Антонюк. — К. : КНУКиИ, НМАУ имени П.И. Чайковского, 1999. — 166 с.; 2-е изд. — К. :

КНУКиИ, 2001. — 144 с.

Болгарський А.Г. Сучасні проблеми підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до робо-

ти в загальноосвітній школі / А.Г. Болгарський // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова.

Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти. — К., 2015. — Вип. 18. — С. 82–86.

Козир А.В. Специфічні особливості мистецької школи у музично-педагогічному вимірі /

А.В. Козир // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова].

Серія: Педагогічні та історичні науки. — К., 2014. — Вип. 116. — С. 116–122.

Кондратенко Г.Г. Формування творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва

в освітньому середовищі університету / Г.Г. Кондратенко // Професійна мистецька освіта і художня

культура: виклики XXI століття : матер. ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф., 14-15 квіт. 2016 р. — К. :

Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. — С. 585–595.

Мережко Ю.В. Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва

у процесі вокально-виконавської діяльності / Ю.В. Мережко // Професійна мистецька освіта і ху-

дожня культура: виклики XXI століття : матер. ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф., 14-15 квіт. 2016 р. —

К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. — С. 619–625.

Олексюк О.М. Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі непе-

рервної мистецької освіти / О.М. Олексюк // Професійна мистецька освіта і художня культура:

виклики XXI століття : матер. ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф., 14-15 квіт. 2016 р. — К. : Київ. ун-т

ім. Б. Грінченка, 2016. — С. 242–248.

Олексюк О.М. Музична педагогіка : навч. посіб. / О.М. Олексюк. — К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка,

— 248 с.

Падалка Г.М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) /

Г.М. Падалка. — К. : Освіта України, 2008. — 274 с.

Рудницька О.П. Педагогіка: загальна та мистецька : навч. посіб. / О.П. Рудницька. — Т. : Навч. кн. —

Богдан, 2005. — 357 c.

Теорія та методика мистецької освіти. Наукова школа Г.М. Падалки : кол. моногр. / за наук. ред.

А.В. Козир. — Вид. 2-ге, допов. — К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. — 377 с.

REFERENCES

Antoniuk V.H. Ukrainskaia vokalnaia shkola: etnokulturnyi aspect: Monografiia [Ukrainian Vocal School:

Ethnic and Cultural Aspect]. V.H. Antoniuk. — К. : КNUКiI, NМАU imeni P.I. Chaikovskogo, 1999. —

s.; 2-iе izd. — К. : КNUКiI, 2001. — 144 s.

Bolharskyi A.H. Suchasni problemy pidhotovky maibutnioho vchutelia muzychnoho mystetstva

do roboty v zahalno-osvitnii shkoli [Contemporary Problems of Future Music Teacher Training for Work

in Comprehensive School]. А.H. Bolharskyi // Naukovyi chasopys NPU imeni M.P. Drahomanova. Seriia

Teoriia i metodyka mystetskoi osvity. — К., 2015. — Vyp. 18. — S. 82–86.

Kozyr A.V. Spetsyfichni osoblyvosti mystetskoi shkoly v myzychno-pedahohichnomu vymiri [Specific

Features of Art Education in Musical and Pedagogical Field]. А.V. Kozyr // Naukovi zapysky [Natsionalnoho pedahohicnoho universytetu im. M.P. Drahomanova]. Seriia: Pedahohichni ta istorychni nauky. — К.,

— Vyp. 116. — S. 116–122.

Kondratenko H.H. Formuvannia tvorchoi osobystosti maibutnioho vchytelia musychnoho mystetstva

v osvitniomy seredovyshchi universytety [Formation of Creative Personality of Future Music Teacher

in Educational Environment of University]. H.H. Kondratenko // Profesiina mystetska osvita i khudozhnia

kultura: vyklyky XXI stolittia: mater. II Mizhnarod. nauk.-prakt. konf., 14 — 15 kvit. 2016 r. — К. : Кyiv,

un-t іm. B. Grinchenka, 2016. — S. 585–595.

Merezhko Yu.V. Stimuliuvannia tvorchoi samorealisatsii maibutnioho vchytelia musychnoho mystetstva

v protsessi vocalno-vykonavskoi diialnosti [Stimulation of Creative Self-Realization of Future Music

Teacher in the Process of Vocal and Performance Activity]. Merezhko Yu.V. // Profesiina mystetska osvita

i khudozhnia kultura: vyklyky XXI stolittia: mater. II Mizhnarod. nauk.-prakt. konf., 14 — 15 kvit. 2016 r. —

К. : Кyiv, un-t іm. B. Hrinchenka, 2016. — S. 619–625.

Oleksiuk O.M. Contseptualni zasady realizatsii dukhovnoho potentsialu osobystosti v systemi neperervnoi

mystetskoi osvity [Conceptual Foundations of Spiritual Potential Realization in the System of Continuous

Art Education]. О.М. Оleksiuk // Profesiina mystetska osvita i khudozhnia kultura: vyklyky XXI stolittia:

mater. II Mizhnarod. nauk.-prakt. konf., 14 — 15 kvit. 2016 r. — К. : Кyiv, un-t іm. B. Hrinchenka, 2016. —

S. 242–248.

Oleksiuk O.M. Muzychna pedahohika [Musical Pedagogics]. О.М. Оleksiuk. — К. : Кyiv, un-t іm.

B. Hrinchenka, 2013. — 248 s.

Padalka H.M. Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin)

[Pedagogics of Art (Theory and Methodology of Teaching Art Disciplines)]. H.M. Padalka. — К : Оsvita

Ukrainy, 2008.– 274 s.

Rudnytska O.P. Pedahohika: zahalna i mystetska [Pedagogics: General and Artistic]. О.P. Rudnytska. — Т. :

Navch. kn. — Bohdan, 2005. — 357 s.

Teoriia ta metodyka mystetskoi osvity. Naukova shkola H.M. Padalky : kolektyvna monohrafiia [Theory

and Methodology of Art Education. Scientific School of H.M. Padalka], pid nauk. red. A.V. Kozyr. — Vyd.

druhe, dopovn. — K. : NPU imeni M.P. Drahomanova, 2011. — 377 s.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.